Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo

Ik heb me de complete led verlichting voor achteren besteld,en gemonteerd.

Maar nu zit er een blauwe draad die ik moet aansluiten op (This wire (bleu) wil be connected the 3rd brake plug.

Nu weet ik dat dit voor het derde remlicht is maar weet niet waar ik deze aan moet sluiten en hoe

Heeft iemand deze al gemonteerd.

Zie link voor foto en scroll naar beneden

http://www.ebay.com/...0a795b7&vxp=mtr

ghreetz dominique

• 1 month later...
Posted

Dag Dominique, ik denk dat je deze draad eigenlijk niet hoeft aan te sluiten.

Normaal gezien zou je 3de remlicht afzonderlijk gevoed moeten worden (via de connectoren van je achterlichten), dus denk ik dat het niet nodig is om er nog een extra draad naartoe te trekken.

Ik zou het eens testen als de led's er in zitten... Als alles werkt zou ik de blauwe draad gewoon laten waar ie is.

Posted

Dag Dominique, ik denk dat je deze draad eigenlijk niet hoeft aan te sluiten.

Normaal gezien zou je 3de remlicht afzonderlijk gevoed moeten worden (via de connectoren van je achterlichten), dus denk ik dat het niet nodig is om er nog een extra draad naartoe te trekken.

Ik zou het eens testen als de led's er in zitten... Als alles werkt zou ik de blauwe draad gewoon laten waar ie is.

bedankt voor je antwoord, ik heb ze inmiddels al ingebouwd en ze werken goed zonder de blauwe draad.

Nogmaals bedankt

greetz dominique