josua Posted December 18, 2007 Posted December 18, 2007 hallo in mijn Sorento 2.5 crdi bwj. 2005 is een nieuwe airco unit ingebouwd ( bedieningspaneel ). Mijn oude paneel gaf altijd een geluidsignaal bij het induwen van de schakelaars. De nieuwe unit geeft geen geluidsignaal bij het induwen. De dealer zegt dat er in 2006 een modificatie heeft plaatsgevonden waarbij bij het bedienen van de airco geen geluidsignalen meer hoorbaar zijn heeft hier iemand ervaring mee of is het nieuwe paneel ook al kapot? gr. jos Quote
willem1 Posted December 18, 2007 Posted December 18, 2007 Mijn Sorento is van 10/2006 (Sorento 2) en bij het inschakelen van de airco hoor ik geen geluidsignaal....... En de airco doet het prima, althans afgelopen zomer in Italie bij dik door de 30 graden toen ik 'm echt nodig had..... Succes! Quote
josua Posted December 19, 2007 Author Posted December 19, 2007 Willem heb jij de airco unit met die 2 ronde knoppen of die met die drukschakelaars? gr. jos Quote
willem1 Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 combinatie van 2 ronde knoppen & drukschakelaars....... stuur me je e-mail adres en ik stuur je een fotootje groeten, willem Quote
Recommended Posts