josua Geplaatst 18 December, 2007 Geplaatst 18 December, 2007 hallo in mijn Sorento 2.5 crdi bwj. 2005 is een nieuwe airco unit ingebouwd ( bedieningspaneel ). Mijn oude paneel gaf altijd een geluidsignaal bij het induwen van de schakelaars. De nieuwe unit geeft geen geluidsignaal bij het induwen. De dealer zegt dat er in 2006 een modificatie heeft plaatsgevonden waarbij bij het bedienen van de airco geen geluidsignalen meer hoorbaar zijn heeft hier iemand ervaring mee of is het nieuwe paneel ook al kapot? gr. jos Quote
willem1 Geplaatst 18 December, 2007 Geplaatst 18 December, 2007 Mijn Sorento is van 10/2006 (Sorento 2) en bij het inschakelen van de airco hoor ik geen geluidsignaal....... En de airco doet het prima, althans afgelopen zomer in Italie bij dik door de 30 graden toen ik 'm echt nodig had..... Succes! Quote
josua Geplaatst 19 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 19 December, 2007 Willem heb jij de airco unit met die 2 ronde knoppen of die met die drukschakelaars? gr. jos Quote
willem1 Geplaatst 19 December, 2007 Geplaatst 19 December, 2007 combinatie van 2 ronde knoppen & drukschakelaars....... stuur me je e-mail adres en ik stuur je een fotootje groeten, willem Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.