Urbanfoto Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Een tijdje geleden merkte ik als ik de deur van mijn Pro Cee'd los deed met de sleutel in de deur en ze dan opende dat het alarm afging. Gisteren wou ik dat tonen aan men vader en deed het alarm niks meer. Verschillende keren na elkaar proberen te doen. Kan het zijn dat bijv de wagen 5min op slot moet zijn voor het alarm pas in werking zou gaan? Of zou het onmiddelijk moeten afgaan? Quote
bob Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 ja volgens mijn moet hij 30sec of een minuut dicht zijn dan knippert het rode lampje ook als ik mijn niet vergis en dan staat het het alarm op scherp Quote
Urbanfoto Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 ja volgens mijn moet hij 30sec of een minuut dicht zijn dan knippert het rode lampje ook als ik mijn niet vergis en dan staat het het alarm op scherp Dat zou het wel is kunnen zijn. Alhoewel??? De auto is met de afstandbediening op slot gedaan en heb het misschien na 5 min pas willen tonen aan men pa. Allee ja binnenkort heb ik de Rio dus... Quote
bob Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 stap 1 - Auto sluiten met afstandsbediening in sleutel. stap 2 - minimaal 30 seconden wachten. stap 3 - auto open maken met sleutel.(NIET met afstandbediening) stap 4 - OPEN deur. stap 5 - Claxon maakt geluid. stap 6 - zet alarm uit middels openknop op afstandbediening zo kun je het testen of het nog werkt Quote
Presiozo Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 stap 1 - Auto sluiten met afstandsbediening in sleutel. stap 2 - minimaal 30 seconden wachten. stap 3 - auto open maken met sleutel.(NIET met afstandbediening) stap 4 - OPEN deur. stap 5 - Claxon maakt geluid. stap 6 - zet alarm uit middels openknop op afstandbediening zo kun je het testen of het nog werkt werkt dat ook bij een Rio ? ga het sowieso wel even proberen maar wie weet is mijn alarm al niet werkend. Quote
bob Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 weet niet of er bij de rio ook een alarm in zit? je kan het ook testen door jezelf op te sluiten in de auto en dan de deur te openen dan gaat hij af als het er in zit Quote
Presiozo Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Ik mag hopen van wel...zou het niet weten, ben er wel vanuit gegaan. Dat is ook een goeie om te testen Quote
Recommended Posts