ikkeonline Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 Hallo! Afgelopen dinsdag werd ik verrast door mijn baas en mochten we onze nieuwe Kia Rio's ophalen! Ik heb alleen een probleempje met mijn USB stick dus die wilde ik hier even posten Quote
Specialmade Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 Hallo! Afgelopen dinsdag werd ik verrast door mijn baas en mochten we onze nieuwe Kia Rio's ophalen! Ik heb alleen een probleempje met mijn USB stick dus die wilde ik hier even posten Allereerst veel succes en veel veilige kilometers met je nieuwe Rio. Wil je wat specifieker zijn met "ik heb een probleempje met mijn USB stick". Wellicht dat een van ons je daarna kan helpen het probleempje op te lossen Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Mei, 2012 Geplaatst 19 Mei, 2012 Welkom op dit forum en veel veilig kilometers toegewenst. Rechts bovenin vind je de zoekfunctie. http://www.kiaclub.nl/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 Hier vind je alle antwoorden waar het woord USB stick in staat. Waarschijnlijk ook je probleem Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.