mika kjelld Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 vandaag mijn bagagebox opgehaald bij de autospuiter ziet er weer goed uit vind ik Quote
Specialmade Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 @Mika Kjelld, Ziet er idd fantastisch uit. Heb, tot op heden, nog geen witte dakkoffers gezien. Mag ik je een tip geven, en wel als volgt. Als de de voorste dakdrager iets naar voren schuift tot begin van de zijruit, en de achterste drager ook iets naar voren waarbij er ongeveer 60 cm tussen de beide dragers blijft komt je koffer nog iets mooier recht te staan. Heb dit zelf, tijdens mijn wintersport ook gedaan en dat werkt perfect. Grtz. Specialmade Quote
mika kjelld Geplaatst 18 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2012 @Mika Kjelld, Ziet er idd fantastisch uit. Heb, tot op heden, nog geen witte dakkoffers gezien. Mag ik je een tip geven, en wel als volgt. Als de de voorste dakdrager iets naar voren schuift tot begin van de zijruit, en de achterste drager ook iets naar voren waarbij er ongeveer 60 cm tussen de beide dragers blijft komt je koffer nog iets mooier recht te staan. Heb dit zelf, tijdens mijn wintersport ook gedaan en dat werkt perfect. Grtz. Specialmade bedankt voor de tip daar ga ik zeker wat mee doengr patrick Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.