Jump to content

Weer een Rio-rijder erbij

Recommended Posts

Hallo, mijn naam is Erik en ik ben 29 jaar oud. Omdat ik over enkele weken mijn lease-bak moet inleveren, was ik op zoek naar een nieuwe auto. Op aanraden van mcbeef (de broer van m'n vriendin) eens naar de Rio gekeken en vandaag mijn handtekening gezet voor een grafietgrijze 3-deurs Comfort Pack, kan niet wachten tot ik 'm op kan halen! Meteen maar lid geworden van het forum, zodra de auto er is volgen er natuurlijk foto's!

goede kleur ;)

Jammer maar helaas, de goede kleur gaat het niet worden :P Ben vanochtend gebeld door de dealer, toen ik tekende zaterdag stonden er 5 stuks Comfort 3-deurs graphite in den lande. Ze achtten de kans heel klein dat die allemaal al verkocht zouden zijn, maar dat bleek wel het geval. Er was nog wel een zwarte onderweg en dat zou tweede keuze zijn in kleur, dus doe die dan maar.. Boot schijnt 13 juni in Nederland aan te komen, geen idee hoe lang het dan nog duurt voordat de auto opgehaald kan worden.

Guest Warmentuuter

Jammer maar helaas, de goede kleur gaat het niet worden :P Ben vanochtend gebeld door de dealer, toen ik tekende zaterdag stonden er 5 stuks Comfort 3-deurs graphite in den lande. Ze achtten de kans heel klein dat die allemaal al verkocht zouden zijn, maar dat bleek wel het geval. Er was nog wel een zwarte onderweg en dat zou tweede keuze zijn in kleur, dus doe die dan maar.. Boot schijnt 13 juni in Nederland aan te komen, geen idee hoe lang het dan nog duurt voordat de auto opgehaald kan worden.

Dat is even jammer.

Krijg je deze wel voor 1 juli ??

Anders zit je aan een hogere BPM