patten Posted May 25, 2012 Posted May 25, 2012 Ik neem aan dat je bedoelt dat je de middenconsole wilt spuiten en de vraag is of je die er makkelijk uit kunt halen? Ja dat kan. Ik weet niet precies hoe, maar in dit forum is het wel eerder genoemd. Er zitten 2 klipjes onder aan de console waar deze mee vast zit. Die clip je open, en dan kun je de hele console vanaf beneden naar boven op tillen. Je radio blijft dan zitten. Heb het bij de dealer gezien, werkje van niets (schijnbaar). Succes ermee! Quote
OutOfFocus Posted May 25, 2012 Posted May 25, 2012 De console die om de radio heen zit kun je met een kunststof spatel of een metalen strip (met bescherming) los wippen. Begin aan de onderkant en als die clips los zijn, trek je daarna voorzichtig van onder naar boven de andere clips los. Dan kun je de hele console naar voren er uit tillen. Ik heb zelf van een aluminium strip van 1 cm breed en 1 mm dik de randen rond gevijld en daarmee een soort 'J' gemaakt. Daarmee kan ik de console los trekken. Quote
Recommended Posts