ctheman Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Hallo collega ceed rijders Ik wil graag weten van jullie die een nieuwe ceed met plus pakket hebben , of in de kofferruimte een opbergbak met harde afdekplaat zit. Bij de dealer gekeken maar stond geen ceed met pluspakket meer. De comfort uitvoering heeft allen een mat erin. bvd Cor Quote
betominice Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 hoi ctheman Ik heb er zelf ook 1 in bestelling staan ook ik durf je het antwoord niet te geven maar er is wel een Anti-slipbak te bestellen die er in past . Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Bij de dealer waar wij hem gekocht hebben staat een sw met een plus pakket en die hebben wel een harde afdekplaat. In twee delen. Quote
ctheman Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Bij de dealer waar wij hem gekocht hebben staat een sw met een plus pakket en die hebben wel een harde afdekplaat. In twee delen. Hallo Albert Jan ,dankje voor de respons Maar geld dit ook voor de hatchback??( ik heb geen SW besteld) Ook stond een nieuwe ceed met een thuisbrenger als reserve wiel, dit is ook niet meer standaard. Grz Cor Quote
Peterrrrr Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Als het goed is heeft de Plus pack dezelfde mat als de Comfort pack. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Hallo Albert Jan ,dankje voor de respons Maar geld dit ook voor de hatchback??( ik heb geen SW besteld) Ook stond een nieuwe ceed met een thuisbrenger als reserve wiel, dit is ook niet meer standaard. Grz Cor Oké, ja van de hatchback durf ik het niet te zeggen. Bel anders even de dealer dan weet je het zeker. Quote
ctheman Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Als het goed is heeft de Plus pack dezelfde mat als de Comfort pack. Er stond wel een SW in de showroom met pluspakket, die heeft de hardemat plus opbergbak erin liggen. Maar of dit ook voor de HB is weet ik niet Misschien is er iemand die de puspakket hatchback heeft In de folder prijzen specificatie''s staat dit niet vermeld Sorry voor het 4 x plaatsen , kreeg het plaatsen niet te zien ( langzaam) Quote
ctheman Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Hallo collega Ceed rijders. Hij is eerder gekomen dan verwacht onze nieuwe ceed ( is niet erg ) Gisteren de eerste 200 km binnendoor gereden ( inrijden) Hij is echt een stuk beter op diverse punten dan onze Ceed van 2009. Hij is wel voor mij iets te soepel afgeveerd , trekhaak aan de grond over drempel. Dus voorzichtig drempels nemen ,bij onze vorige ceed geen last van (16 inch velgen) Zou de oplossing hiervan zijn om 17 inch velgen te nemen ???? BDW , er zit een opbergbak met hardemat in de koffer, en jammer dat er geen thuisbrenger meer in is. Gr Cor Quote
Wimke Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 17 inch maakt niets uit want de omtrek blijft hetzelfde als met 16 inch. De banden worden alleen iets platter. Ik heb zelf 17 inch onder mijn Cee'd en ik ben er best wel tevreden mee. Wim Quote
ctheman Geplaatst 16 December, 2012 Geplaatst 16 December, 2012 laat het anders even weten beste test is om de de navigatie te laten herberekenen graag hoor ik het van U De auto 1 week ingebruik ,diverse malen navigatie gebruikt en geen problemen . Werkt goed. Versie bij mij Systeem : 6.8 D Navigatie versie : 20120901 Kaart data : 311E7AF Firmware date : 54.9_JD_5D Blue T : 3.07 Quote
Anne Geplaatst 19 December, 2012 Geplaatst 19 December, 2012 Ook wij hebben een nieuwe Cee'd SW plus-pack besteld. Deze in de kleur "sand track". Afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt en waren al snel verkocht. Wat een verschil met onze huidige Cee'd hatchback uit 2010... Als het goed is kunnen we de auto 10 januari ophalen. Quote
betominice Geplaatst 19 December, 2012 Geplaatst 19 December, 2012 toch niet de mijne he mag hem ook 10 januari ophalen gelukkig de mijne is zwart en is geen sw Quote
Anne Geplaatst 19 December, 2012 Geplaatst 19 December, 2012 toch niet de mijne he mag hem ook 10 januari ophalen gelukkig de mijne is zwart en is geen sw Nou, dan acht ik de kans vrij klein! en je hebt hem vast ook niet in Groningen besteld.... Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 December, 2012 Geplaatst 19 December, 2012 @Anne, Gefeliciteerd, daar krijgen jullie geen spijt van. Veel plezier alvast. Quote
Anne Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 @Anne, Gefeliciteerd, daar krijgen jullie geen spijt van. Veel plezier alvast. Dat denk ik ook niet! Helaas duurt het nog tot 10 januari.... De tijd kan niet snel genoeg voorbij gaan. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 @ betominice, Excuus ik lees net pas dat je ook een nieuwe hebt besteld. Jij/jullie ook heel veel plezier alvast. Quote
Xceed Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 Weer een nieuwe Cee'd! Ik heb me al wel voorgesteld maar ik plaats het verhaaltje ook ff hier.Helemaal nieuw op het forum en ook helemaal nieuw bij Kia. Na meer dan 25 jaar Ford te hebben gereden overgestapt op KIa. Vandaag hebben we een Kia Cee'd SW GDI Plus Pack gekocht in de kleur Gun Grey met 17" Genua velgen. Het was voor mij een hele stap na 9 nieuwe Fords over te stappen naar een ander merk. Heb er wel een maand of 3 over gedaan om tot dit besluit te komen. Vooral het hele internet afspeuren op zoek naar negatieve info over de Cee'd. Deze week kwam ik tot de conclusie dat de Kia Cee'd erg goed uit de bus komt op diverse gebieden. Deze auto biedt veel voor een acceptabel bedrag. Na vanmiddag een proefrit gemaakt te hebben was ik 100% overtuigd. De auto word in de 2e week van januari geleverd. Als we m hebben opgehaald dan plaats ik zeker een paar foto's van de nieuwe aanwinst. 2 Quote
lonneke Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Ook een nieuwe Cee'd besteld, GDi Premium Pack, Black Pearl. Opgegeven levertijd: 3 maanden. .. Maar volgens mij hebben dealers geen flauw idee wanneer wagens echt geleverd worden. Weet toevallig iemand wat de levertijden op dit moment zijn uit eigen ervaring? (ik zal me later nog voorstellen op dit forum ) Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Ook een nieuwe Cee'd besteld, GDi Premium Pack, Black Pearl. Opgegeven levertijd: 3 maanden. .. Maar volgens mij hebben dealers geen flauw idee wanneer wagens echt geleverd worden. Gefeliciteerd met je aankoop lonneke. Succes met wachten...... één troost, er valt hier genoeg te lezen. En als je de Cee'd hebt even een mooi plaatje van schieten. Wij willen de Black pearl ook bewonderen. Quote
Anne Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Nog 2 nachtjes slapen.... Dan eindelijk, na 3,5 wk wachten (redelijk snel, maar wachten duurt lang) kunnen we onze bestelde Cee'd sw Plus pack in de kleur "Sand track" halen.... Quote
betominice Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Nog 2 nachtjes slapen.... Dan eindelijk, na 3,5 wk wachten (redelijk snel, maar wachten duurt lang) kunnen we onze bestelde Cee'd sw Plus pack in de kleur "Sand track" halen.... Hier ook spannend 1 Quote
patrickceed Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 de dealer weet wel degelijk welke auto er op voorraad is, zo was mijn Black Pearl in 3 weken geleverd.. enige kleur / uitvoering destijds leverbaar.. Kunnen ze gewoon in het systeem zien.. Ik ga die van mij vandaag even wassen, want er is weinig Black Pearl van over 1 Quote
lonneke Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 de dealer weet wel degelijk welke auto er op voorraad is, zo was mijn Black Pearl in 3 weken geleverd.. enige kleur / uitvoering destijds leverbaar.. Kunnen ze gewoon in het systeem zien. Voorraad kunnen ze zien. Maar niet wanneer de auto geboren wordt! Quote
Xceed Geplaatst 9 Januari, 2013 Geplaatst 9 Januari, 2013 Volgende week woensdag kunnen wij na 3 weken wachten onze Cee'd SW ophalen. Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2013 Geplaatst 9 Januari, 2013 Dat wordt een slaaploze week.....vermoed ik! In ieder geval een leuk vooruitzicht. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.