Gast Warmentuuter Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 Pro_ceed je laat je toch niet zo snel uit het veld slaan ? Ook ik kreeg bij de Kia dealer meer inruilwaarde voor mijn Hyundai Tucson dan bij de Hyundai zelf. (waar ik 20 jaar klant was) En een setje winterbanden er bij. Toch schrok ik er ook van wat er een verschil is aan inruil en wat je aan extra's kan krijgen. Ik had eerder het idee of het de smaak van de verkoper is en hoe snel hij deze kwijt kan. En auto's die wat hoger in het verbruik zijn zitten ze helemaal niet op te wachten. Het shoppen heeft een jaartje geduurd voor ik met een nieuwe Kia de deur uit reed. En de Kia dealer zat naast mijn oude dealer. Achteraf had ik tijd kunnen besparen. Ik zou zeggen neem de tijd. Quote
Pro_Ceed Geplaatst 7 April, 2013 Geplaatst 7 April, 2013 @Warmentuuter: Je hebt mischien wel gelijk. Maar mijn auto is een moeilijke inruiler. Dat kreeg ik bij elke dealer te horen. Dat maakt het dan een stuk moeilijker want de dealer kan lang blijven zitten met mijn inruiler. En dt risico wil hij natuurlijk niet lopen. Kia dealers zitten schijnbaar niet op een BMW cabrio uit 2009 met 50.000 op de teller te wachten. Op zich heb ik ook geen haast. De meeste uitvoeringen van de Pro_Ceed waren snel te leveren maar als ik een Premium Pack wilde zat de levertijd al op begin augustus. 5 maanden wachten en hij staat in januari op kenteken Quote
Wolf Geplaatst 28 April, 2013 Geplaatst 28 April, 2013 Vijf weken geleden een SW 1.6 GDI DCT in de super pack uitvoering besteld. Bij de dealer stond een SW in de kleur sand track en daar hadden we zelfs geen discussie over, zowel mijn vrouw als ik wisten gelijk dat het deze kleur moest worden. Jammer genoeg duurt het nog minimaal 7 weken voordat de auto geleverd wordt Quote
Wolf Geplaatst 20 Juni, 2013 Geplaatst 20 Juni, 2013 Vijf weken geleden een SW 1.6 GDI DCT in de super pack uitvoering besteld. Bij de dealer stond een SW in de kleur sand track en daar hadden we zelfs geen discussie over, zowel mijn vrouw als ik wisten gelijk dat het deze kleur moest worden. Jammer genoeg duurt het nog minimaal 7 weken voordat de auto geleverd wordt Gisteren is de auto afgeleverd, we zijn er helemaal blij mee. Krijgen ook hele leuke reacties op! Quote
Druppel Geplaatst 21 Juni, 2013 Geplaatst 21 Juni, 2013 Ik heb mede voor een Cee'd SW gekozen omdat de inruilwaarde van mijn '09 Focus 2500 euro hoger was bij Kia dan bij de Forddealer. Ook vind ik de Kia mooier dan de nieuwe Focus en de beenruimte voor is ook beter dan in de Ford. Alleen het weggedrag is niet vergelijkbaar met een Focus. Uiterlijk, interieur en afwerking binnen en buiten staan op een hoger nivo dan de Focus. Volledig mee eens. Plus dat de Focus met vergelijkbare uitrusting ook nog duurder is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.