Ronaldceed Posted May 25, 2012 Posted May 25, 2012 Zijn er al mensen op dit forum die een nieuwe Kia Cee'd hebben besteld? Verleden week zaterdag hebben wij na een paar proefritjes een Cee'd met Super Pack besteld in de kleur Sirius Silver. Levering medio juni. Quote
Guest Warmentuuter Posted May 25, 2012 Posted May 25, 2012 De proefritten zijn dus heel goed bevallen en de levertijd valt me mee. Alvast veel plezier toe gewenst met de Cee'd wij vonden het een top auto Lees onze verslagen maar http://www.kiaclub.nl/topic/9840-testdrive-kia-ceed-2012/ Quote
Ronaldceed Posted June 11, 2012 Author Posted June 11, 2012 Afgelopen vrijdag een mailtje gehad van de dealer, dat de auto binnen is. We kunnen hem morgenmiddag ophalen. Dus toch nog lekker op vakantie in de nieuwe Cee'd. 1 Quote
Specialmade Posted June 11, 2012 Posted June 11, 2012 @Soulfan, Alles toch nog goed gekomen. Idd lekker met een nieuwe (Cee'd) op vakantie. Wens je veel veilige kilometers toe en heel veel plezier met je nieuwe bolide. En natuurlijk zien wij hier graag (vakantie) foto's. Grtz. Specialmade Quote
Smart Posted June 11, 2012 Posted June 11, 2012 Gefeliciteerd SF! Veel plezier en veilige kilometers toegewenst in je nieuwe aanwinst! Quote
Peterrrrr Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Ik heb een automaat verkocht in de kleur sirius silver. Dat is al een mooie kleur op de Sportage maar op de Cee'd is deze kleur écht super !! Quote
Specialmade Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Ik heb een automaat verkocht in de kleur sirius silver. Dat is al een mooie kleur op de Sportage maar op de Cee'd is deze kleur écht super !! Correctie: Sirius Silver is op de Sportage echt super en dus op de Cee'd ook !!!!! Grtz. Specialmade Quote
Peterrrrr Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 En toch vind ik het op de cee'd mooier. Komt door de chromen omlijsting en dat alles gewoon in kleur is... Maar smaken verschillen. Quote
Smart Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 Heerlijk....wie gaat er met het Sirius Gold vandoor? Quote
wimgo2012 Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 Zijn er al mensen op dit forum die een nieuwe Kia Cee'd hebben besteld? Verleden week zaterdag hebben wij na een paar proefritjes een Cee'd met Super Pack besteld in de kleur Sirius Silver. Levering medio juni. Besteld begin juli een witte GDI Plus Pack besteld en geleverd gekregen op 24 juli. Daags erna met caravan naar N-O Duitsland. Doet het prima. Quote
Guest Warmentuuter Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 Besteld begin juli een witte GDI Plus Pack besteld en geleverd gekregen op 24 juli. Daags erna met caravan naar N-O Duitsland. Doet het prima. Gefeliciteerd met je aanwinst. Inrijden van de tegenwoordige motoren hoeft natuurlijk niet meer maar meteen te belasten met ritje met de caravan er achter. Volgens mij staat er in het instructieboekje dat je dit na een 1500 km mag doen. Quote
wimgo2012 Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 Gefeliciteerd met je aanwinst. Inrijden van de tegenwoordige motoren hoeft natuurlijk niet meer maar meteen te belasten met ritje met de caravan er achter. Volgens mij staat er in het instructieboekje dat je dit na een 1500 km mag doen. Gewoon verstandig rijden: regelmatig het toerental verlagen of verhogen, niet te veel en niet te weinig toeren maken. Op ons vakantie-adres rijdt de wagen solo volgens de boardcomputer 5,8 ltr/100 km (maar hopen dat de boardcomputer het niet mis heeft). Woensdag van Wismar naar Potsdam/Berlijn weer met de caravan en dan volgende week weer van Berlijn naar huis. Hij bevalt tot nu toe prima. Quote
Guest Warmentuuter Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 wimgo dat zou toch een heel mooi verbruik zijn met een caravan. En mooi dat de auto bevalt. Ik kan het beaamen dat het een lekker rijdende auto is met alles er op en aan. Zeg het niet gauw maar hier kunnen de duitse varianten een voorbeeldje aan nemen. Quote
Wimke Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Aanstaande vrijdag ga ik mijn nieuwe Cee'd ophalen in Ermelo. Een benzine uitvoering met Plus pakket en 17" LM velgen. Kleur zwart Quote
Bandicur Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Zojuist een zwarte Cee'd Plus Pack Premium opgehaald. Rijdt perfect. Nu heeft hij nog std 16 inch velgen. Na de winter wil ik 18 of 19 inch monteren. Plaatsjes volgen zsm Quote
The Wizard Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Ik dacht een beetje origineel te zijn met mijn zwarte Cee'd Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
mpjwolf Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 Zijn er al mensen op dit forum die een nieuwe Kia Cee'd hebben besteld? Verleden week zaterdag hebben wij na een paar proefritjes een Cee'd met Super Pack besteld in de kleur Sirius Silver. Levering medio juni. ja ik heb er een besteld Quote
Guest Warmentuuter Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 ja ik heb er een besteld Hier ga je geen spijt van krijgen. Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst. Quote
The Wizard Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 ja ik heb er een besteld Wat voor uitvoering, welke kleur? Opties? Ben benieuwd Verstuurd vanaf een Samsung Galaxy S3 via Tapatalk Quote
mpjwolf Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Correctie: Sirius Silver is op de Sportage echt super en dus op de Cee'd ook !!!!! Grtz. Specialmade heb je geen problemen met het vastlopen van navigatie en radio ik wel dus Quote
mpjwolf Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Hier ga je geen spijt van krijgen. Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst. heb je geen problemen met het vastlopen van navigatie en radio ik wel dus Quote
mpjwolf Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 wie heeft er ook problemen met de navigatie (van de nieuwe ceed) ink radio dat het gaat vasthangen kan dan geen knoppen meer bedienen moet daarvoor accu klem losmaken graag hoor ik het Quote
Ronaldceed Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Ook wij hebben daar last van gehad in de eerste week, de navigatie liep vast en je kon niets meer beginnen met het scherm. Maar de volgende dag deed alles het weer normaal en tot op heden geen last meer gehad. Quote
Guest Warmentuuter Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 wie heeft er ook problemen met de navigatie (van de nieuwe ceed) ink radio dat het gaat vasthangen kan dan geen knoppen meer bedienen moet daarvoor accu klem losmaken graag hoor ik het Kan je de navigatie niet terug zetten naar de fabrieksinstellingen. De accukabel iedere keer los handel is ook niet makkelijkste methode. Anders even terug naar de dealer. Je hebt garantie Quote
The Wizard Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Nog geen enkel probleem gehad met de navi. Ik heb wel gelijk de laatste update erop gezet. Quote
Recommended Posts