kris88 Geplaatst 28 Mei, 2012 Geplaatst 28 Mei, 2012 Auto: KIA Rio (2012) Eigenaar: kris88 Toegevoegd Op: 28 mei 2012 - 20:21 Korte Omschrijving: 1.2 SuperPack signal red-17''costum made velgen met gepolijste rand.-chromen handvatten-chromen omlijsting lichtunits voor en achter-chromen raamlijsten-chromen strip voorbumper-chromen ventilatie roosters-chromen deurpanelen voor en achter-chromen kentekenplaat houder-chromen spiegelkappen-xenon verlichting 8000k-bochtverlicht 8500k xenon-look-sportuitlaat-aluminium pedalen-rio instaplijsten-rode remklauwen-navigatie/multimedia systeemVideo van de uitlaat+geluid: Bekijk Voertuig Quote
Rio-010 Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 Gave auto! Wat kosten rode remklauwen ongeveer? Ik heb een rio in het wit. Lijkt me ook echt heel erg gaaf. Quote
kris88 Geplaatst 1 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2012 Koste mij €8 voor een blikje verf en een paar uur verven/drogen tijd. Quote
Rio-010 Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 Creatief, doch doeltreffend. Ziet er echt heel strak uit. Ik ben zelf niet zo heel erg handig. Is het totaal zonder risico? (kan ik gewoon gaan verven?) Quote
kris88 Geplaatst 1 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2012 Als je je auto durft op te krikken en wiel eraf te halen is het een makkelijke klus. Remklauw goed schoonmaken en verven. Twéé uur laten drogen en klaariskees. Quote
PerryP Geplaatst 17 September, 2012 Geplaatst 17 September, 2012 Blijf het een hele mooie auto vinden! Alles klopt. Velgen uitlaat de remklauwe! Heel stoer en Niet te overdreven! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.