reddevil74 Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 Wie kan mij vertellen waar ik een bench vandaan haal in voor mijn cee'd sw er moet een Mechelse herder in passen Quote
Tinusplots Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 Wie kan mij vertellen waar ik een bench vandaan haal in voor mijn cee'd sw er moet een Mechelse herder in passen http://www.animalking.nl/epages/62143067.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62143067/Products/4016598315293 gebruik deze bench voor onze Drentsche patrijs, gaat prima, degelijk en niet te zwaar Quote
Specialmade Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Wie kan mij vertellen waar ik een bench vandaan haal in voor mijn cee'd sw er moet een Mechelse herder in passen Je kunt ook kiezen voor een hondenrek zodat je hond de gehele ruime heeft. Hoef je je ook niet druk te maken of de bench wel groot genoeg is. Gebruik daarbij een rubber mat voor de bagage ruimte en je hebt, bij haaruitval etc, weer in een paar seconden je auto schoon. Grtz. Specialmade Quote
Kofferbak Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Universeel hondenrek deze week in de aanbieding bij de Lidl dacht, voor nog geen 13 euro zo uit mijn blote hoofd..... Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Universeel hondenrek deze week in de aanbieding bij de Lidl dacht, voor nog geen 13 euro zo uit mijn blote hoofd..... Als Kofferbak weet je zulke dingen natuurlijk als eerste..... Quote
HobbyRobby Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Als Kofferbak kun je ook weten dat die Lidl rekjes je hond bij een plotselinge remactie/botsing niet tegenhouden, en dat hod + rek in je nek landen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.