Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie kan mij vertellen waar ik een bench vandaan haal in voor mijn cee'd sw er moet een Mechelse herder in passen

http://www.animalking.nl/epages/62143067.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62143067/Products/4016598315293

gebruik deze bench voor onze Drentsche patrijs, gaat prima, degelijk en niet te zwaar

Geplaatst

Wie kan mij vertellen waar ik een bench vandaan haal in voor mijn cee'd sw er moet een Mechelse herder in passen

Je kunt ook kiezen voor een hondenrek zodat je hond de gehele ruime heeft.

Hoef je je ook niet druk te maken of de bench wel groot genoeg is. Gebruik

daarbij een rubber mat voor de bagage ruimte en je hebt, bij haaruitval etc,

weer in een paar seconden je auto schoon.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Universeel hondenrek deze week in de aanbieding bij de Lidl dacht, voor nog geen 13 euro zo uit mijn blote hoofd.....

Geplaatst

Universeel hondenrek deze week in de aanbieding bij de Lidl dacht, voor nog geen 13 euro zo uit mijn blote hoofd.....

Als Kofferbak weet je zulke dingen natuurlijk als eerste..... :D

Geplaatst

Als Kofferbak kun je ook weten dat die Lidl rekjes je hond bij een plotselinge remactie/botsing niet tegenhouden, en dat hod + rek in je nek landen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...