Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Yobaco

Leden
  • Aantal Items

    58
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Yobaco

  1. Heb een mailtje teruggehad en hij vond het ook raar en zeer verwarrend, hij gaat het uitzoeken. Ben benieuwd wanneer ik het verlossende woord krijg.
  2. Ik heb het gevraagd bij de dealer en werd mij verteld dat de mogelijkheid er niet op zat.
  3. Das raar ik had het speciaal gevraagd en mij werd medegedeeld dat hij het zou doen als de auto warmgedraaid was. Dus vandaar.
  4. Ik heb me auto gisteren opgehaald bij de dealer.Stond er strak bij Mooie uitleg gehad en toen kreeg ik dat kaartje van mijn Kia daar stond dus 1e beurt 15000. Ik uitgelegd dat er veel verschillen waren en dat ik dit graag veranderd zag. - bij dealer 15000 - Onderhoudsboekje 20000 - Folder 30000 Wordt vervolgd. Ik met me dochtertje in de auto en starten maar. Hij rijd heerlijk. Gelijk verschillende dingen uitgeprobeerd gister en vandaag. De nav en bluetooth en radio werken tot nu toe zonder schokken ect. Krijg al me contacten vanuit me gsm te zien (mini N97). Alleen als ik bel horen ze me zeer slecht aan de andere kant. dus daar moet ik no wat aan doen Vandaag stukje toeren en ik dacht op een gegeven moment ik ga ISG uitproberen. Ik zag dat het lampje brandde en drukte erop om hem te activeren. Nou je voelt de bui bij al hangen hij bleef brandden dus Isg doet het niet. Darn had ik dat gisteren maar gelijk gecheckt bij de dealer. En ja de auto was warm. Kan ik er weer mee terug. Maar tot nu toe erg blij en te vervreden. Foto's volgen nog daar de auto nu wit is.
  5. Yobaco

    Ceed bluetooth

    Zal het zaterdag gelijk voorleggen als ik de auto ophaal over die bug. Dat moeten we niet hebben...
  6. En de baco's smaeken heerlijk. Zal als ik de sw heb zsm een foto plaatsen. Komt nu wel erg dichtbij
  7. Hallo ik ben Yolanda en mijn nick staat voor Yo Bacardi Cola. Heb begin januari een C'eed Sw 1.4 comfort incl Full map Navigatie besteld. De kleur is black pearl metallic. Levertijd 3 maanden Na jaren peugeot rijdster geweest te zijn en na een proefrit in de Kia ben ik overstag gegaan. Afgelopen maandag belletje gehad vd dealer dat de auto er al was. OOk hun waren zeer verbaasd. Kan hem zaterdag ophalen dus kan haast niet wachten. Gr Yobaco
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...