Ik heb me auto gisteren opgehaald bij de dealer.Stond er strak bij Mooie uitleg gehad en toen kreeg ik dat kaartje van mijn Kia daar stond dus 1e beurt 15000.
Ik uitgelegd dat er veel verschillen waren en dat ik dit graag veranderd zag.
- bij dealer 15000
- Onderhoudsboekje 20000
- Folder 30000
Wordt vervolgd.
Ik met me dochtertje in de auto en starten maar. Hij rijd heerlijk. Gelijk verschillende dingen uitgeprobeerd gister en vandaag.
De nav en bluetooth en radio werken tot nu toe zonder schokken ect.
Krijg al me contacten vanuit me gsm te zien (mini N97). Alleen als ik bel horen ze me zeer slecht aan de andere kant. dus daar moet ik no wat aan doen
Vandaag stukje toeren en ik dacht op een gegeven moment ik ga ISG uitproberen. Ik zag dat het lampje brandde en drukte erop om hem te activeren. Nou je voelt de bui bij al hangen hij bleef brandden dus Isg doet het niet. Darn had ik dat gisteren maar gelijk gecheckt bij de dealer. En ja de auto was warm. Kan ik er weer mee terug.
Maar tot nu toe erg blij en te vervreden. Foto's volgen nog daar de auto nu wit is.