Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Yobaco

Leden
  • Aantal Items

    58
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Yobaco

  1. Yobaco

    Goede service

    In het weekend Zaterdag),begaven alle 2 mijn dimlichten het, ik naar de dealer daar ik het niet voor mekaar kreeg. Monteur was er niet meer en kon dus een vervangende auto meekrijgen. Dit gedaan omdat ik hem nodig had ivm avonddiensten. Vandaag terug gebracht en kreeg te horen dat totale kosten 14,00 euro waren (benzine). Lampjes vd zaak viel onder garantie. Kan niet anders zeggen TOPPIE, Blokhuis Amersfoort. Gr Yolanda
  2. Yobaco

    Dakdrager cee'd sw

    heb ze even geprobeerd zonder koffer vele snelheden maar tot nu toe geen fluitend geluid. Maar tape gaat wel mee
  3. Blokhuis in Amersfoort
  4. Was vandaag bij de dealer voor fittest en gaf aan dat me mat versleten was na 16 maanden. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe mattenset. Dat vind ik wel een goede service.
  5. De Desire werkt bij mij Ceed goed. In het begin niet maar naar een update (werkplaats)van HTC geen last meer gehad.
  6. hahaha ik rij te snel voor de rest dus ik heb alleen de rechterspiegel nodig
  7. Had gister getankt en was me dop en klepje vergeten erop te doen stapte naar 42 km uit en zag dit pas. Hij zat nog precies het zelfde geklikt als toe ik tankte. Dus klepje zit bij goed vast Gr Yolanda
  8. Yobaco

    Ratelgeluid

    Ben je misschien zelf al een keer geweest? Gr Yo
  9. Zit er netjes uit ff wennen maar dat is met alles . Complimentjes
  10. Ja nu is het duidelijk. Prijsjes ook weer omhoog
  11. Auto is vandaag voor de kleine beurt geweest en ze vonden me erg laat, 20100 op de teller en vertelden dan ook zonder blikken of blozen dat ik met 30000 km terug verwacht wordt voor de grote beurt. Ik netjes uitgelegd en me boekje erbij dat ik pas met 40000 km kwam. Hij probeerde nog wat en vertelde aan het einde van zijn verhaal dat ze er niks meer van begrepen. En dat er wel wat zou veranderen en dat zij dat einde van de maand zouden horen. Ik op mijn beurt gezegd dat ik mijn onderhoudsboekje aanhoudt en dat ik ze weer over 20000km terug zou zien voor de grote beurt. Ook de over de kosten een beetje getwist ik moest 196,50 betalen en vroeg waar het aan lag en dat de kleine beurt 165,- euro en dat zij zonder overleg niet zomaar dingen konden vervangen (pollen/interieurfilter) Hij liet mij zien dat het bij elke beurt moest gebeuren. Raar dat het niet inbegrepen is maar apart vermeld wordt? Gr Yolanda
  12. Yobaco

    Ratelgeluid

    Heb al een tijdje geen last meer vd ratel, zal wel door het weer komen. Dit ook vandaag aangeven bij de garage mocht ik er weer last van hebben kan ik langskomen. Zelf hebben ze het van anderen nog niet gehoord nadat ik had aangegeven dat meerdere er last van hadden. Gr Yolanda
  13. Yobaco

    Dakdrager cee'd sw

    Bedankt voor je snelle antwoordt zal ze donderdag halen Enne gelukkig woont mijn schoonmoeder 12000km verderop hahahaha gr Yolanda
  14. Yobaco

    Dakdrager cee'd sw

    Nou ben benieuwd bedankt voor je reactie Gr Yolanda
  15. Yobaco

    Dakdrager cee'd sw

    Hallo, as donderdag zijn er bij de Lidl dakdragers in de aanbieding. Nu heb ik er geen verstand van maar kan iemand mij vertellen of deze goed zijn voor de cee'd sw en voor de dakkoffer Thule ranger 90? Alvast bedankt, Yolanda
  16. Ik wens iedereen een gezond en liefdevol 2011. Gr Yolanda
  17. Die van mij staat buiten op de parkeerplaats naast andere anders staat hij zo alleen
  18. Yobaco

    Ratelgeluid

    Nee ben nog niet geweest maar mocht het wel zo zijn dan laat ik het hier weten. Dan weet gelijk iedereen het. Ik zit bijna aan de 20000km dus dan heb ik hopelijk meer nieuws. Gr Yolanda
  19. Yobaco

    Ratelgeluid

    Ben nog niet terug geweest, heb het even te druk. Bij mij ratelt hij ook als de motor warm is. Maar die ene keer toevallig niet. Gr Yolanda
  20. Yobaco

    Ratelgeluid

    Ben vandaag naar garage geweest. Je raadt het nooit tot aan de voordeur vd garage hoorde je die ratel. Monteur gaat ermee rijden en vroeg toen hij terug was of ik mee wilde luisteren. Net als bij de tandarts niks meer te horen:-(. Mag altijd langsrijden als ik het weer zou horen. Rij vanavond terug naar A.foort en jahoor daar istie weer de ratel.......Nu weten we nog niks. Van de week maar weer langs.
  21. Had voor volgende week een afspraak staan die ga ik dus anuleren en rij nog een paar duizend extra. Thx allemaal
  22. Yobaco

    Ratelgeluid

    Ik ben nog niet bij de garage geweest. Door omstadigheden heb ik niet veel gereden en moet binnen nu en 4 weken voor de1e beurt. Het is ook niet constant maar ga het ze wel proberen zo goed mogelijk uit te leggen. Gr Yolanda
  23. Ik ben tot nu toe goed tevreden, wij hebben een zwarte sw. Hier voor een peugeot sw gereden ook goed maar de service was bij de laatste prut. Mijn navigatie werkt goed ook de bleutooth ect... Hij rijdt wel duurder dan de peugeot maar kan ook aan mijn rijstijl liggen maar dan nog... De ruimte is heerlijk hoef niet meer te proppen ct.. Hij zit heerlijk . Dus conclusie hier een tevreden klant.... Gr Yolanda
  24. Yobaco

    Gespot

    Om 18:00 uur A28 nabij Soest richting Amersfoort. We gingen net voor de file eraf.
  25. Yobaco

    Gespot

    Snap niet dat wij mekaar nog niet gespot hebben Zielhorst versus Vathorst:confused:
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...