Dit is het antwoord van KIA-
16-02
Beste,
Onderhoudsinterval De kilometer standen verschil ga ik even uitzoeken bij de importeur, snap er nu zelf ook niks meer van.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag van u.
26-02
Beste,
Ik heb zonnet met de impoteur gebeld, deze geven aan
Dat de onderhoudsbeurt elk jaar of om de 15000 km.
01-03
Het is inderdaad zo dat de communicatie van de onderhoudsinterval niet helemaal duidelijk is.
De onderhoudsintervallen staan beschreven in de onderstaande link.
http://www.kia.nl/content/services/kia-service/onderhoud-en-reparatiewerkzaamheden.aspx
Ik ga er vanuit dat deze communicatie helder is. Als hier nog vragen over zijn kunt altijd contact met mij opnemen.
01-03
Beste Yolanda,
Om heel even kort te zijn zal u dan geen recht hebben op de fabrieksgarantie omdat u zich dan niet houdt aan de voorschriften.
Kortom, de gegevens in het instructie boekje zijn onjuist en moet u de 15.000 km of elk jaar aanhouden.
Het is onduidelijk maar dit zijn de richtlijnen.
Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.
****************************************************************************************************
Nu begrijpen jullie dat ik nog niet klaar ben en het laat uitzoeken.
Tot dus ver groetjes Yobaco