Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Yobaco

Leden
  • Aantal Items

    58
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Yobaco

  1. Yobaco

    Gespot

    Een zwarte ceed sw een Belg A28 vanaf Utrecht richting Amersfoort.
  2. Yobaco

    Gespot

    Vathorst rond 11:30 uur
  3. Ik heb een SW, gelukt volgens de handleiding. Zonder enig probleem. Gr Yolanda
  4. Yobaco

    Gespot

    Gisteravond omstreeks 21:15 uur op de A1 nabij het Gooi richting Amsterdam.
  5. Yobaco

    Ratelgeluid

    Vliegwiel of niet, bedankt voor de reacties. Als ik bij de garage geweest ben en ze zijn er achter wat het is dan laat ik het hier even weten. Het is ook niet constant. Ik heb trouwens een benzinemotor....
  6. Yobaco

    Ratelgeluid

    Hij moet toch binnenkort voor zijn 1e beurt zal het gelijk aankaarten. Ik denk misschien hebben er meer last van gehad, Dan had ik het gelijk kunnen benoemen. Je zult zien op het moment dat ik naar de garage ga dat het niet hoorbaar is. Net als bij de tandarts
  7. Yobaco

    Ratelgeluid

    Een vraagje van deze kant. Als ik mijn gas los laat hoor ik een soort ratelend geluid. Het is niet hard. Zodra ik weer gas geef is het weer weg. Het heeft dus met het gas te maken. Heef hier iemand ook last van? Het is niet constant. Gr Yolanda
  8. Zelfde probleem hier dacht dat het aan mij lag
  9. Nee nog niet. Hij heeft hem 1 keer goed gekoppeld daarna niks meer. Baal er ook stevig van. Maar zal ff kijken als ik er tijd voor he. Geupdate zelfde probleem hij koppelt hem en na enkele seconden ontkoppeld hij weer. Gr Yolanda
  10. Ik hoor dat getik ook bij mijn auto als ik hem uitgezet heb.
  11. Yobaco

    Gespot

    Moeten we toch mekaar zien spotten . Ik heb **KTF*
  12. De mini N97 werkt goed maar heb ook de Htc desire die connect 2 seconden en wordt dan weer losgekoppeld. Weet niet waar het aan ligt.
  13. Als het goed is kom hij vandaag (10 mei) op mijnkia. Ik was ook een beetje blond:D, omdat ik ook de datum niet had gezien/gelezen. De update staat op de site.
  14. Hmm zie geen update staan bij mijnkia. Gr Yolanda
  15. Heer, er zijn hier ook dames maar meerdere personen hebben er last van waaronder ik. Wie weet met de update gaat het beter Gr Yolanda
  16. Heb ook de N97 maar dan de mini werkt to nu toe goed. Laat je hem automatisch verbinden?
  17. Yobaco

    Werking ISG systeem

    Ik had met (net zo als de iedereen) problemen met isg lage temperatuur. Nu niet meer, ook altijd lichten aan ect. Bij eerste beste verkeerslicht werkt hij goed. Model 2010 sw
  18. Hoi Peter, ik heb een mini N97 die werkt vaakt zonder problemen. Alleen ik heb wel eens een probleem en dat is. Als hij niet automatisch connect en ik moet dit met de hand doen staat er in mijn gsm BT connecten met C'eed en als ik dan bel dan hoort de andere kant mij slecht. Pakt hij hem wel automatisch staat er in mijn gsm Venga connecten en is de verbinding goed.. Ik moet hier nog steeds mee langs de dealer. Gr Yolanda
  19. Dit is het antwoord van KIA- 16-02 Beste, Onderhoudsinterval De kilometer standen verschil ga ik even uitzoeken bij de importeur, snap er nu zelf ook niks meer van. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag van u. 26-02 Beste, Ik heb zonnet met de impoteur gebeld, deze geven aan Dat de onderhoudsbeurt elk jaar of om de 15000 km. 01-03 Het is inderdaad zo dat de communicatie van de onderhoudsinterval niet helemaal duidelijk is. De onderhoudsintervallen staan beschreven in de onderstaande link. http://www.kia.nl/content/services/kia-service/onderhoud-en-reparatiewerkzaamheden.aspx Ik ga er vanuit dat deze communicatie helder is. Als hier nog vragen over zijn kunt altijd contact met mij opnemen. 01-03 Beste Yolanda, Om heel even kort te zijn zal u dan geen recht hebben op de fabrieksgarantie omdat u zich dan niet houdt aan de voorschriften. Kortom, de gegevens in het instructie boekje zijn onjuist en moet u de 15.000 km of elk jaar aanhouden. Het is onduidelijk maar dit zijn de richtlijnen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft. **************************************************************************************************** Nu begrijpen jullie dat ik nog niet klaar ben en het laat uitzoeken. Tot dus ver groetjes Yobaco
  20. Weten julie wat raar is. Als ik mijn auto start dan connect BT soms automatisch met mijn gsm. Dan staat er in mijn gsm connect with Venga. Soms doet hij het niet automatisch en doe ik hem handmatig en dan staat er in mijn gsm connect with C'eed. Weet iemand hoe of wat met C'eed en dan weer Venga?? Oja en probeer me in te loggen op mijnkia.nl maar het lukt niet. Krijg wel een mailtje met bedankt ect... we nemen zo spoedig mogelijk contact op. wie o wie?? Gr Yo
  21. Yobaco

    Ceed bluetooth

    Bij mij werkt BT/radio goed heb een mini N97 die geen problemen geeft.
  22. Bij mij stond er netjes 8 km en de dealer verklaarde ook waarom.
  23. Je had gelijk Jeroen, sinds gisteren werkt ISG hier. Op onderhoud nog geen antwoord gehad.
  24. Thx voor het antwoord DeOS, is dat ook weer de wereld uit.
  25. Ik benieuwd wat daar het antwoord is wacht met smart af. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet aan stoor. Maar had in mijn peugeot een navteq en die liep wel vloeiend. Maar kan iemand mij vetellen of er ook een waarschuwing op zit voor (mobiele) camera's?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...