Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

E-lmar

Leden
  • Aantal Items

    54
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Waddinxveen
  • Auto
    KIA e-Niro ExecutiveLine Graphite Platinum 64Kwh

Recente Bezoekers van dit Profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet getoond worden aan andere gebruikers.

E-lmar's Prestaties

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recente Badges

6

Reputatie

1

Community Antwoorden

  1. Doet de laatste update wat?
  2. Mijne ook vervangen
  3. alleen een sim kaart met bundel aanschaffen dat vind ik zelf minder omdat ik gewoon tel van werk kan gebruiken anders had ik dat ook wel gedaan
  4. Hij werkte toch na de update?
  5. Update heeft bij mij niet geholpen
  6. https://www.iculture.nl/nieuws/ios-13-1-2-ipados-beschikbaar/ 13.1.2 lost bluetooth probleem met autoradios op. Weet niet of dit het op lost maar zit potentie in
  7. Data ia dan waarschijnlijk al opgehaald via de iphone van je vrouw. Heb zelfde maar dan wifi van huis. Alleen daarna als mijn telefoon het overneemt word bijv de flitser icoon uitgegrijst. Dus geen data.
  8. En staat uit. Ook netwerkinstellingen gereset. Helpt ook niet
  9. Ik heb in de kia alles gereset, telefoon ook bluetooth opnieuw gedaan maar tot nu toe niks dat helpt. Telefoon opnieuw installeren, geen idee of dat echt gaat helpen
  10. Daar zit ik ook aan te denken. Mijn auto is in juli afgeleverd
  11. Doe ik ook? Is ook verbonden
  12. Vreemd ik heb ook 13.1 alles gereset maar het komt gewoon niet
  13. Op de Tom Tom site staat dit ook: https://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/26782 Hun hebben een update voor hun apparaten maar wij zitten vast aan het fabrieksysteem? Hebben jullie hier ook last van? Hotspot via telefoon verbind gewoon en lijkt niets aan de hand maar hij blijft maar verbinding zoeken met online services (en dus ook geen optie radar / flitser waarschuwingen)
  14. http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/26782 TT services heeft dus issues. Er zijn updates voor hun apparaten maat wellicht moet er dus een update komen voor het kia navigatie systeem
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...