Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

tonisaez

Leden
  • Aantal Items

    181
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    4

Alles dat geplaatst werd door tonisaez

  1. Ok, nu heb ik ondertussen de hele forum doorgenomen en ik weet nu dat er niet een met een 1.6 automaat heeft gereden (wel besteld). dus mischien zal ik de eerste zijn die er iets over vertel als ik hem krijg, ik moet nog tot eind mei wachten. Dus fotos en rijervaring komen eraan............
  2. geen reactie?
  3. hallo Roger68; eindelijk iemand met een 1.6, ik heb een automaat besteld een maand geleden, ik moet ook wachten tot eind may, ik hou het nu al niet vol !!!!!! zal je effe kunnen vertellen hoe stil hij is? bij ongeveer 3000 toeren? Heb nu een diesel dus het zal zeker beter zijn dan nu.....
  4. OK, bedankt maar als ik om 1.6 vraag zijn er niet zo veel reacties. Ik heb mijn KIA tog al een maand geleden besteld, ik zal het zelf maar uitproberen, ik kan echter niet wachten, mijn vrouw krijgt mijn oude seat cordoba TDI waar ik nog steeds mee rij, zij vindt die outo erg leuk en ik ben het al zat, lijkt wel een vrachtwagen, wat een kabaal!!!!!! Daarom ben ik terug naar benzine, ik hoop dat hij lekker stil is.
  5. Venga topics? waar kan ik dat vinden?
  6. iemand heeft in een 1.6 automaat gereden?
  7. tonisaez

    Venga automaat

    hallo, ik ben een nederlander/spaans die in nu Polen woont. Ik heb een kia venga XL automaat (rijkste uitvoering) besteld hier in Polen voor maar 63000Zl,dat is ongeveer 16000 euro, veeeeeeel goedkoper dan in nederland (22000)daar heb ik wel effe geluk mee, maar daar gaat het effe niet om, ik heb een vraag, hoe rijdt die automaat eigenlijk, heeft iemand er in gereden?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...