Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

tonisaez

Leden
  • Aantal Items

    181
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    4

Alles dat geplaatst werd door tonisaez

  1. in Polen een liter benzine kost nu 4,20 zl. een euro is nu 4,30 zl Haha, wat heb ik het goed hier.
  2. tonisaez

    TOMTOM

    Dan snap ik iets niet. iedereen klaagt over verouderde kaarten. Als de kaarten van tomtom zijn, waarom worden deze niet elk kwartaal updated net zo als mijn tomtom XL die ik op mijn raam plak?
  3. tonisaez

    TOMTOM

    Is het waar dat de nieuwe navigatie van Kia is nu van TOMTOM? heeft iemand al TOMTOM in de Venga?
  4. tonisaez

    led lights

    Bedankt Warmentuuter, zo te zien ik denk dat het geen LED zijn.
  5. tonisaez

    led lights

    ja het ging om de Venga achterlichten van de rijkste uitvoering.
  6. tonisaez

    led lights

    Kan iemand een foto laten zien van de achter "LED" lichten van de nieuwe Venga 2015 in het donker, zonder te remmen? Zijn die nieuwe lampen echt LED?
  7. en ik zou wel de handlijding willen hebben van de nieuwe Kia Venga 2015, als ik die auto koop dan krijg ik toch maar alleen de poolse handlijding.
  8. tonisaez

    nieuwe venga

    best donker hier......... maar nog niet koud.......
  9. heeft iemand de handleiding van de nieuwe venga?
  10. tonisaez

    nieuwe venga

    ha ha ha ja dat is waar. ik heb voor mijn Venga toen 62000 zlotis betaald dat is ongeveer 15000 euro. die auto koste in nederland toen meer dan 23000 euro, na die idiote bpm en alle belastingen.........
  11. tonisaez

    nieuwe venga

    ik zie dat er niet veel nieuwe automaaten verkocht worden, helaas kan ik geen proefrit maken met de nieuwe 6 bak automaat. iemand al ervaring ermee? Beter of slechter dan vorige 4 bak automaat?
  12. tonisaez

    nieuwe venga

    Iemand al een nieuwe venga automaat gekocht/geprobeerd?
  13. tonisaez

    nieuwe venga

    http://s9.postimg.org/ltd9tl03z/venga_automatico.jpg Dit is hem dan...... hoop dat hij tog wel deze kant komt.....
  14. tonisaez

    nieuwe venga

    ik ben bang dat de 6 traps automaat niet in Polen leverbaar wordt, in Nederland staat hij gewoon al op de kia site, en in duitsland ook. Hier, ik ben bij de dealer geweest en ze weten er niets van........raar.
  15. tonisaez

    nieuwe venga

    Ik zag net dat de nieuwe Venga automaat heeft een 6 versnellingsbak gekregen, nu is het vrijwel zeker dat ik weer een Venga koop. In Polen is die versnellingsbak nog niet aanwezig dus als iemand hem al heeft.....kan iemand een foto laten zien van hoe de versneling pook er uit ziet? Zal je dan ook handmatig kunnen schakelen?
  16. wat jij wil is niet echt handig als je spiegel is helemaal onder de sneeuw of bevroren. Als ze het niet af fabriek gedaan hebben dat heeft een reden.......
  17. tonisaez

    nieuwe venga

    Ik denk dat het toch weer een Venga wordt, ik wacht wel even tot de zomer als de Honda Jazz 2015 aankomt, ik heb nog garantie...... maar ik zie het al voor me, ik kan hier in Polen nooit een proev rit maken met een automaat want dat hebben ze niet. Mijn Venga had ik ook niet geprobeerd en achteraf tog wel goed gegaan. De CVT versnellings bak van de Honda wil ik toch wel proberen voor aankoop.
  18. tonisaez

    nieuwe venga

    Zal de nieuwe navigatie ook van LG zijn? ben benieuwt.
  19. tonisaez

    tuning

    Het gaat niet alleen om navigatie, de CVT versnellings bag spreekt mij ook wel aan, aangezien dat mijn Venga heeft een oude 4traps automaat, helemaal niet zuinig, maar rijd toch wel lekker, ik weet het helemaal niet meer, moeilijk een keuze te maken!!!! aaaaaaaahhhhh!!!!
  20. tonisaez

    nieuwe venga

    Hallo allemaal. Ik ben van plan om een nieuwe auto te kopen, ik ben zeer tevreden met ijn venga dus het zal wel nog een venga kunnen zijn, maar deze keer met navigatie. Een andere auto waar ik aan denken ben is de nieuwe honda Jazz/fit 2015 die deze zomer aankomt, tot nu toe de enige auto die het zelfde ruimte bied dan de venga. Nu de vraag, kan iemand hier mij eerlijk vertellen als de kia navigatie de moeite waard is? Ik heb nog niks goed gehoord daar over en dat zal de enige reden zijn om niet de venga te kopen of wel, want de multimedia sisteem van de honda lijkt mij geweldig.
  21. tonisaez

    tuning

    Hallo allemaal. Ik ben van plan om een nieuwe auto te kopen, ik ben zeer tevreden met ijn venga dus het zal wel nog een venga kunnen zijn, maar deze keer met navigatie. Een andere auto waar ik aan denken ben is de nieuwe honda Jazz/fit 2015 die deze zomer aankomt, tot nu toe de enige auto die het zelfde ruimte bied dan de venga. Nu de vraag, kan iemand hier mij eerlijk vertellen als de kia navigatie de moeite waard is? Ik heb nog niks goed gehoord daar over en dat zal de enige reden zijn om niet de venga te kopen of wel, want de multimedia sisteem van de honda lijkt mij geweldig.
  22. tonisaez

    Distributieriem

    Jaaaaaa ik ben er nog, en mijn Venga ook, helaas met winterbanden er al onder, helemaal niet nodig met dit weer.............
  23. tonisaez

    Distributieriem

    de Venga heeft geen distributieriem maar een distributie ketting, die hoeft niet vervangen te worden.
  24. En ik vind het geluid van mijn Venga nog steeds voortreffelijk, als ik het vergelijk met mijn vorige Seat.
  25. Ik heb mijn Venga al bijna 3 jaar, en ik heb nog nooit de airco uitgezet, lekker warm.... lekker koud..... daarom heb je hem toch? Waarom koop je niet een auto zonder airco?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...