OK, bedankt maar als ik om 1.6 vraag zijn er niet zo veel reacties.
Ik heb mijn KIA tog al een maand geleden besteld, ik zal het zelf maar uitproberen, ik kan echter niet wachten, mijn vrouw krijgt mijn oude seat cordoba TDI waar ik nog steeds mee rij, zij vindt die outo erg leuk en ik ben het al zat, lijkt wel een vrachtwagen, wat een kabaal!!!!!!
Daarom ben ik terug naar benzine, ik hoop dat hij lekker stil is.