Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

tonisaez

Leden
  • Aantal Items

    181
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    4

Alles dat geplaatst werd door tonisaez

  1. tonisaez

    Mattenset

    Ik heb meteen na aanschaf van mijn Venga een 3 delige set rubberen matten (niet origineel) van de mattenboer hier in Polen besteld, geweldige matten met een 3 cm staande rand er om heen, voor maar 100 zlotis = 25euro. Iemand interesse? Ervaring met mijn vorige auto's heeft mij laten beslissen : nooit meer stoffen matten!!!!!!!
  2. Bij deze raadt ik iedereen Kumho I'ZEN KW17 banden aan. Hier in Polen liggen er bergen sneeuw en ik rij er als een trein doorheen met mijn vengatje, en dan zie ik al die boze mensen die probleemen hebben om vooruit te komen, haha. Dankzij deze site: http://www.kiesdenieuweband.nl/ ben ik er achter gekomen, en ze waren nog goedkoop ook!!!
  3. Mijn Venga 1.6 automaat is van mei 2010. Geen enkel probleem.
  4. dankje smart, Ja het draaiende eind blijft aan de auto vast, en dan kan ik aleen een moer er omheen draaien en geen bout er in draaien. We hebben toch allemaal de zelfde auto?
  5. Hoe kan je nou wiel bouten monteren? In mijn venga heb ik wiel moeren, dat zag ik toen ze bij mij winterbanden onder gezet hadden.
  6. ik heb hem op AUTO staan op 21 graden ik ik doe er verder niks meer mee, hij doet verder alles automatish.
  7. heb ik ook, maar ik vraag me af als daadwerkelijk de airco wel aan is met -3 buiten. Het lampje brand wel altijd, ik zet hem ook niet uit hoor, het stoordt mij niet.
  8. Dankje voor de info maar ik heb geen acces tot MIJNKIA want ik heb een poolse kia. Danzij deze forum heb ik een nederlandse instruktieboekje. In het instruktieboekje staat niks op over het vervangen of controleren niks, (behalve olie, koelvloeistof en dat soort zaken natuurlijk) geen riem en geen ketting, mischien is dat een kia geheim.......
  9. heeft de 1,6 cvvt nu een ketting of een riem? IEMAND????????
  10. tonisaez

    Ruitenwissers

    Ik rij al 20 jaar en ik heb nog nooit een ruitenwisser schoongemaakt, waarom moet het nu nou wel?!!!! Mijn ruitenwissers heb ik al schoongemaakt en niks, ik ga maar een paar nieuwe aanschaffen, wel origineel en we zien wel, ik ben het zat!! MAAR MIJN KIA RIJDT GEWELDIG!!!!!
  11. Dit was in 2009, maar Henk, ik denk dat jij nu een nieuwe 1.6 cvvt automaat hebt. Weet jij mischien of iemand anders, als hij ook een ketting heeft of een riem?
  12. tonisaez

    Ruitenwissers

    ik heb mijn wissers ook al 2X thuis goed schoongemaakt met afwasmiddel en warm water, en de ruit daarna ook. blijft hetzelfde. En ja het stoort mij heel erg want ik zie echt niets. maar bedankt voor de snelle reactie.
  13. tonisaez

    Ruitenwissers

    ze werken wel goed maar de rubber van de wissers laat een laagje water achter elke keer als hij heen en weer gaat. in dat moment zie ik nog minder dan als ik ze niet gebruik.
  14. tonisaez

    Ruitenwissers

    Heeft iemand ook last van verschrikkelijke ruitenwissers? Zitten ze ook in garantie na 6 maanden? Ze waren eigenlijk nooit goed maar nu regend het steeds meer en ik erger me er steeds meer aan.
  15. heeft de venga een distributieketting? de benzine of de diesel?
  16. er zijn helemaal geen uitsteek pennetjes in de venga. aleen een knop op het centraal paneel waar "trip" opstaat, en met die moet je alle mogelijkheden van de BC mee sturen.
  17. Zit in de hyundai wel een koelvloeistof temperatuur ding in? Dat is de enige ergenis die ik heb van mijn VENGA.
  18. http://autosportcar.com/all-new-sportage-kia-car-full-uk-pricing.html hier zitten ze ook links
  19. Ok, bedankt Alex. ik voel me veel beter..... Weer wat geleerd.
  20. Effe een vraag: niet dat het belangrijk is maar ik vraag me af hoe het start-stop systeem werkt als je een automaat hebt. Als ik voor de stoplicht sta dan heb ik de D ingeschakeld, en in die stand kan je de auto niet starten!!! In nederland zijn alle vengas met ISG uitgerust, maar automaten ook?
  21. Hier heb je al de links die Smart heeft geplaatst: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=2908
  22. ik heb dit al vaker gemeld. De Venga, na elke tankbeurt, geeft 2 streepjes aan in het gemmideld verbruik, en dan begint hij weer vanaf 0 te tellen, elke keer weer..... das wel jammer want ik zou wel het gemmideld verbruik wel willen weten van mijn eerste 10000km of van elke jaar. Helaas.
  23. in het algemeen er is geen enkele bluetooth aparaat die meer dan een verbinding tegelijk kan hebben, dus in de venga ook niet.
  24. tonisaez

    Benzine tank

    En ik heb er nog nooit meer dan 40 liters ingekregen.......
  25. En nu kan ik het wel bevestigen. Helaas de BC na elke tankbeurt set de gemidelde verbruik weer op 0. Dus hij begint telkens overnieuw te tellen. Maar dat is de enige narighijd van deze zeer mooie Venga, nog geen enkele spijt van gehad.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...