Ok ik ben net aangekomen (weer) naar nederland vanuit Polen, en ik heb 2 dingen te zeggen;
-De eerste gaat over het verbruik:
in Polen 80,90,100 gereden want er zijn daar geen snelwegen, vrachtwagens inhalen, stoplichten, tractoren, fietsen, alemaal voor 350km.
Daar na komt duitsland; aleen tussen Berlin en Hannover heb ik 140/150 kunnen rijden voor 200 km met cruise control aan, de rest zijn files en dan stukjes van 100, 110, 120km/h. voor een totaal van 700km
daar na komt nederland, aleen maar 120 en 100, goh! wat rijden de mensen netjes in nederland, iedereen rijd keurig 126 op teller, dat is 120 op GPS. En hier juist heb ik het gemmideld verbruik goedgemaakt.
Voor een automaat, vind ik het netjes 8 per 100 in het echt gemeten (heel exact aangegeven op BC)
-En de tweede is dat ik geen rugpijn heb, ik kan wel 1000 km erbij maken en er gebeurd niks, dus een grote bravo voor de stoelen van de venga.