Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

tonisaez

Leden
  • Aantal Items

    181
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    4

Alles dat geplaatst werd door tonisaez

  1. Ook geen klachten hier na 5000 Km. Alles werkt zo als het moet werken en zelfs nog beter dan verwacht, zo als de radio, wat een geluid juh!!!!!
  2. Ik zie dat mensen op dit Venga forum geen klachten meer hebben, laatste 2 dagen geen berichten, haha dus het valt best wel mee. Ze zijn lekker aan het genieten van hun VENGA.
  3. Ik zal graag mijn tank wel helemaal leeg willen rijden, met een volle jerrican achter in de auto want ik heb nog nooit meer dan 40 liters kunnen tanken, reserve lampje aan, meter op 0, en BC geeft een streepje aan. In gebruiksaanwijzing staat dat de tank 48 liters kan hebben. nou..... met 8 liters is hij nog niet leeg hoor voor mij.
  4. [/url]SPORTAGE I http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/Sportage_I.pdf SPORTAGE II http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/Sportage_II.pdf ik hoop dat een van deze goed is.
  5. Ik heb helemaal geen digitaale benzine meter in mijn Venga 1.6. Waar heb je die ding van jou gekocht?
  6. Ik will dat ook, maar het enige dat zonder verder ingrijp op de Venga past zijn gewoon de originele H7 vervangen door H7 met leds, het ziet er mooi uit, en voor overdag is het voldoende, het scheelt 50Watt per lamp. maar als je in het donker moet rijden valt het tegen.
  7. Ok ik ben net aangekomen (weer) naar nederland vanuit Polen, en ik heb 2 dingen te zeggen; -De eerste gaat over het verbruik: in Polen 80,90,100 gereden want er zijn daar geen snelwegen, vrachtwagens inhalen, stoplichten, tractoren, fietsen, alemaal voor 350km. Daar na komt duitsland; aleen tussen Berlin en Hannover heb ik 140/150 kunnen rijden voor 200 km met cruise control aan, de rest zijn files en dan stukjes van 100, 110, 120km/h. voor een totaal van 700km daar na komt nederland, aleen maar 120 en 100, goh! wat rijden de mensen netjes in nederland, iedereen rijd keurig 126 op teller, dat is 120 op GPS. En hier juist heb ik het gemmideld verbruik goedgemaakt. Voor een automaat, vind ik het netjes 8 per 100 in het echt gemeten (heel exact aangegeven op BC) -En de tweede is dat ik geen rugpijn heb, ik kan wel 1000 km erbij maken en er gebeurd niks, dus een grote bravo voor de stoelen van de venga.
  8. Hallo allemaal, ik ben net 3 weken in Nederland geweest en ik heb maar een Venga gezien in die tijd, en het was een van Belgie, waar zijn jullie allemaal?
  9. Na 3500 km mijn BC geeft gemmideld nog steeds verschillende nummers aan, het verandert te veel, ik denk dat het wordt reset na elke tankbeurt. Ik kijk er niet naar, ik vertrouw hem niet. Gewoon tanken en rijden.........en niet op de BC letten.
  10. tonisaez

    ISG-vraag

    Niet probleemloos?
  11. tonisaez

    ISG-vraag

    hier sluit ik me bij aan Henk, ik wist het al van teforen dat een automaat niet zo'n race auto zal zijn..... nu heb ik hem en ik wil nooit meer schakelen, file rijden is geweldig, airco aan, radio aan (wat een geluid zeg!!!!!), remmen/niet remmen, zo gaat de file voorbij, jammer dat ik weer thuis ben. Geen rammeltjes, alles doet het, en je hoordt dus heeeeelemaal niks. Heel tevreden.
  12. In Polen is er niks aan de hand met de venga's, geen terugroepacties, geen radiatoor, niks! Ze komen toch van de zelfde fabriek, we praten toch over de zelfde auto..... Ik denk dat hier een beetje wordt overdreven..... Venga is geweldig.
  13. Zelfde rit met audi 80 uit 1988 met 360000 op teller gedaan. sorrie niet het zelfde rit, ik ging naar Benidorm 2200 KM vanuit leeuwarden. gewoon doen.
  14. jaaaaa en morgen Spanje erbij en dan hebben we het helemaaaaaaaaaal:-D
  15. Nu weet ik het nog zeker. KIA sponsort de hele WK. Ik rij met KIA naar Nederland. Ik ben voor Spanje. Poolse kenteken, rooie auto.... In hotel de match kijken......... hmmmmm, ik denk dat ik maar thuis blijf. Meteen effe de baas bellen.
  16. Inderdaad.....hahaha Maar wie gaat winnen dat zeg ik lekker niet, maar ik weet het wel....
  17. Inderdaad, ik ga de 11de, en ik hoop Spanje - Nederland te kunnen zien als ik aankom aan het hotel in Krimpen aan de ijzel. En niet Nederland - Duitsland zoals julie allemaal verwachten hahaha:wink: Heb al over nagedacht, ik vertrek om 4:00 dus ik denk dat met mijn geweldige Venga moet ik zeker voor 20:30 daar zijn.
  18. Ok bedankt nog een keer, maar we gaan een beetje of topik, maar het wordt zeker gezellig... denken jullie niet dat Europa iets aan moet doen om aan alle europeese landen de zelfde regels geven? iedereen moet door Europa met een volgepakte kofferbak rijden, goed voor het milieu:???:.
  19. Bedankt Smart. You are the best!!! Ik zal meteen mijn lampenset er bijgooien. maar als het niet te veel gevraagt is....... Ik moet ook natuurlijk door duitsland rijden, wat is daar dan verplicht?
  20. helaas heb ik die lifehammer niet gekregen. bij the way... wat moet ik oficieel in nederland hebben in de auto? ik moet namenlijk de 11de daar naartoe. is de lifehammer een verplicht item? lampenset verplicht? Hier in polen moet ik brandblusser, EHBO doos en gevaarendriehoek altijd bij me hebben.
  21. Dankje bigwade. Er zit geen gaatje maar een sneetje in de sproeier zelf, en de sproeier zit te diep in zijn behuizing waardoor het straaltje vloeistof niet helemaal vrij is. he!!! moeilijk uitteleggen met woorden!!!!!!! Ik wou aleen weten als het aleen aan mijn auto ligt of iemand anders had hetzelfde meegemaakt, zo ja wat hij er aan gedaan heeft. morgen heb ik afspraak met dealer dus het komt zeker wel goed. bedankt alemaal voor de moeite.
  22. ok sorrie alemaal. ik wist niet dat hier iedereen zo gevoelig is. Ik heb maandag een afspraak met de dealer want volgende week moet ik naar nederland, dus voor die lange rit wil ik alles effe laten kontroleren, inclusiev het koel sisteem terwijl ik daar geen enkel probleem me heb. mijn excuses nog een keer
  23. Volgens mij ga jij ook zelf naar de dealer om de 7 jaar garantie te claimen om de brandstof..... die is al lang op bij mij. Ik wil niet elke dag bij de dealer langskomen.... ik ga een keer per jaar.
  24. Hallo allemaal. Ik heb een probleempje met mijn achter ruit sproejer, hij spuit namenlijk de voorruit van de auto achter mij:razz:, OK overdreven mag ook. Hij spuit in ieder geval niet naar mijn achter ruit, ik heb de derde remlicht eruit gehaald om te zien als hij ingesteld kan worden, maar nee. Als de lamp unit er uit is dan kan je de sproejer wel goed zetten maar in het moment dat je de de lamp weer aandraait op z
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...