Na een lange break begin ik nu hier weer over, mijn ruitenwissers beginnen me weer te irriteren, daarom heb ik een vraag,
Als ik de arm van de ruitenwisser een beetje ombuig, dan zal hij met meer druk zijn werk moeten doen, dat is teoretish logish,
maar, mijn vraag is:
In de praktijk, is dat ook echt zo?
heeft iemand het al gedaan?
werkt het?
Ik ben namelijk een beetje bang om die ding te breken, ze zijn nog al hard.
Als de reakties positief zijn dan zal ik het met meer kracht proberen.