Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

tonisaez

Leden
  • Aantal Items

    181
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    4

Alles dat geplaatst werd door tonisaez

  1. Bij mij kan ik helaas, de kofferbak niet openen zonder de knop van de voordeurgreep in te drukken, want ik heb een alarm in laten bouwen, en hij gaat aan als ik het wel doe. Als ik het eerder had geweten hat ik nooit een extra alarm in laten bouwen. Het schijnt dat de alarm wordt uitgeschakeld met de voordeuren, maar de achterklep is apart aangesloten aan het hele systeem.
  2. 90km\u = 2347rpm 100km\u = 2608rpm 115km\u = 3000rpm 120km\u = 3113rpm 240km\u = 6226rpm, dat moet hij net halen denk ik, het rood begint bij 6300rpm
  3. dat is normaal, hij geeft aan hoe veel uren je achter het stuur zit; na een paar uren ben je al uitgerust en dan begint hij weer overnieuw te tellen.
  4. Ik rij al 2 jaar in die automaatje en ik moet je vertellen dat ja, het is een slome bak, 126 pk is makkelijk gezegt maar mijn vorige 110 pk tdi (welke ik nog steeds heb) was en is veeeeeel sneller, en sportiever dan de venga. Maaaar ik ben heel blij met mijn eerste automaat, want ik rij aleen maar in de stad en nu wil ik nooit meer een handgeschakelde auto. Nog geen enkele technishe probleem gehad.
  5. tonisaez

    Ruitenwissers

    Na een lange break begin ik nu hier weer over, mijn ruitenwissers beginnen me weer te irriteren, daarom heb ik een vraag, Als ik de arm van de ruitenwisser een beetje ombuig, dan zal hij met meer druk zijn werk moeten doen, dat is teoretish logish, maar, mijn vraag is: In de praktijk, is dat ook echt zo? heeft iemand het al gedaan? werkt het? Ik ben namelijk een beetje bang om die ding te breken, ze zijn nog al hard. Als de reakties positief zijn dan zal ik het met meer kracht proberen.
  6. En nu komt hij met led, ja wellll. G.V.D.!!!!! Ik heb het al opgegeven voor leds in de mijne te zetten en nu dit nog!!!!!
  7. In Polen raden ze LOTOS OIL aan, zelfde auto verschillende aangeraden olies, dut aan de olie zal het niet liggen....... Nou, bij mijn Toyota dealer voor onze Toyota's is dat geen enkel probleem. Onder de motorkap van de Sportage staat een Sticker van "Shell Oil recommended" (of zoiets), dus ik kan me niet voorstellen dat ze daar een probleem van maken als ik met de voorgeschreven Shell olie zou komen. Ik ga het wel even vragen. Marcel
  8. Als je rijdt dan gaan de deuren op slot, dus als je de bestemming hebt berijkt dan kan je er niet meer uit want de deuren zijn op slot. Daarom die draatje, om het slot te openen van binnen.
  9. aan dit soort dingens kunnen we hier in polen niet aan komen. en ik kan me niet aanmelden bij mijn kia in nederland. mijn instruktieboekje ook al van deze forum afgehaald dankzij de link van SMART.
  10. tonisaez

    Update Venga

    Mischien kan je effe een plaatje maken over dag waar de ledjes goed te zijn zijn en niet het licht die ze geven. dan ga ik naar de dealer met dat plaatje en wie weet....... PLEAASSSEEE.
  11. tonisaez

    Update Venga

    Hey smart. Wat bedoel je met ORIGINELE led verlichting. Zijn die nu in de optie lijst van de venga zelf of zijn dat halfords dingen die je in de venga bij de dealer zelf laat plaatsen? Hier in Polen, ( ja alweer!!!!!!!!) weten ze niks van originele leds voor venga, ze hebben me wel een paar laten zien maar je weet wel, die lampjes zagen er wel heel goedkoop uit, en vergeet maar dat ze die effe eropzetten zonder dat de garantie vervalt. Het zijn immers géén originele KIA producten. Ik wil die ook hebben die jij ook heb, :(. het ziet er top uit.
  12. Halo,ik heb een Veng automaat en ja, als je niet wil dat hij naar de 4 gaat met ongeveer 45/50 km/u. dan kan je beter de bak in 3 zetten, ik weet dat, maar doe ik toch niet.....hahaha, je hebt niet voor niks een automaat, niet aan de pook komen tijdens het rijden........ Met een automaat rijdt je automatisch ook rustiger. 115km/u=3000 RPM, dus 6000 RPM zal 230km/u moeten zijn hahahahaha
  13. En mischien weet iemand als venga/ceed/soul 1.6 benzine 125PK uit 2010 ketting heeft of riem? Er is veel gesproken hierover maar nog geen duidelijke antwoord.
  14. Van harte met je wagen. En weer is nederland het eerste land in europa die de nieuwste kia verkoopt. Hier in polen staat de nieuwe picanto nog niet eens op de site, de nieuwe rio trouwens ook niet. Ik wil er ook een voor mijn vrouw, ik wacht dan nog maar effe..............
  15. Tussen 3 en 4 de trap is erg hoog en het komt precies met 45-50 km/uur, een beetje lastig in de stad maar het went wel. Als je echt in de file staat, gewoon de pook op 3 zetten, file voorbij dan maar snel in de D. Dit is mijn eerste automaat maar nu wil ik al nooit meer een roerbak. ik wordt er lui van. lekker. Jou BMW was ook automaat neem ik aan, dus het zal gevaarlijk zijn om die te vergelijken. In ieder geval wens ik je veel rijplezier.
  16. Alex, effe out of topic sorry, ik kan het niet laten. die code/streepjes code/ of wat dan ook je hebt onder jou topic; Hoe noemen ze dat? wat kan je ermee doen? ik zie ze steeds vaker.....overal.... iets voor met de mobieltje te scannen... maar hoe?
  17. mijn fijnste auto was een AUDI 80S , hij had 400.000km op de teller en het was me nog heel moeilijk om van hem af te komen, zonde vond ik het........
  18. Ik wist het dat ik zo'n reactie zou hebben!!!!! In ieder geval nooit meer een handgeschakelde auto.
  19. Hallo allemaal, ik vroeg me af als dit goed is voor de motor, mogenlijk adviesen van ervaren automaat rijders want dit is mijn eerste automaat. Ik kan, hoe snel ik ook maar rij...... ik ga niet 180 rijden..... boven de 4000 toeren komen met mijn automaat, tot hier geen probleem, hij rijdt en hij schakeld keurig voor zo minder brandstof te gebruiken. Met mijn vorige auto liet ik de toeren wel eens in het rood komen, zo dat hij weer lekker wakker wordt, af en toe effe schoonmaken dacht ik dan. Nu kan ik dat niet meer doen omdat hij voor mij schakeld en ik heb er niks over te zeggen. Mijn vraag is dan; is dat niet slecht voor de motor? wordt de motor dan niet sloom? bij normaal gebruik in de stad komt hij nooit maar dan nooit boven de 3000 toeren, en zo al 15000 km.
  20. tonisaez

    spatlap

    Je weet wel dat bij de eerste keer dat je van een stoeprand afrijd ben je de spatlap kwijt.............?
  21. Ik heb/had hetzelfde, ik heb het nog niet gemeld, maar het is echt raar, de achterste luidsprekers werken echter wel op bepaalde FM zenders en op andere niet. Echt heel raar. probeer dat maar eens, zet het FADER maar aleen achter en zoek andere zenders op. mischien doen ze het wel bij sommige.... Ik hoor het wel van je hoe het gegaan is.....
  22. Hola amigo yo tambien soy de la costa blanca!!!!(marina baixa) Ik woon nu in Polen en ik heb ook een Venga, welkom hier. Geweldige keuze.
  23. Nu effe Heidfeld erbij zetten..... En Kubica er af...... Effe updaten jongens.....
  24. Sinds ik mijn automaat heb rij ik ook automatish rustiger dan in mijn vorige TDI. En ik heb nog nooit mijn bestemming te laat berijkt... Ook nooit eerder van huis gegaan. En het rijd zoooooo lekker, muziekje aan, lekker warm, neus peuteren, en genieten.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...