Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ed-Car

Leden
  • Aantal Items

    122
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    2

Alles dat geplaatst werd door Ed-Car

  1. Sander Staps heeft hellemaal gelijk. Ik kan eventueel een foto maken van het verschil. Ik heb namelijk de 14" als wintervelgen. En de 15" als zomervelgen. (Hoppelijk kan ik die er weer snel onder zetten ivm het weer) Ik heb ook een witte picanto. Op deze foto met de 14" Op deze de 15" onder onze vorige Pica.
  2. Welkom. Kia heeft zeker een aantal sportive modelen. Vandaag de ceed 3 deurs bewondert. wat een auto. Tja zelf heb ik mijn Picanto aardig naar het zin gemaakt. Dus misschien geeft het je idee.
  3. Dank jullie wel voor de mooie reacties. En wat betreft de Korting...... Ik ben heel blij met onze Dealer. En hoop ook dat we met deze veel veilige kmters maken. Nog een keer ga ik ook niet redden hoor. En verzekering word dan ook wel heel duur. De oranje streep is eigen ontwerp. Met achterop de een dolfijn voor "Good luck" en hobby van mijn vrouw. En kreukel zone... tja ik kan je zeggen dat dat heel goed zit met de Picanto. Hij offert zich op voor je.
  4. Auto: KIA Picanto (2013) Eigenaar: Ed-Car Toegevoegd Op: 29 maart 2013 - 18:38 Korte Omschrijving: Als basis de design editie. Met wat aanpassingen volgens eigen ontwerp. Bekijk Voertuig
  5. Hallo Kia Fans Met onze eerste 2 Picanto's niet veel geluk gehad zoals jullie misschien al wisten. Niet de schuld van Kia of de Picanto maar door stomme ongevallen. De eerste was net een half jaar oud de tweede net geen jaar, en ze waren totaal los. Dus onze derde moest echt onze auto worden en dat is gelukt. Of jullie het ook wat vinden laat ik aan jullie maar ben wel erg benieuwd naar jullie meningen. Verder zeggen foto's meer dan woorden dus: Niet hellemaal standaard dus. ha ha Ik heb voort geborduurt op de design uitvoering met oranje bekleding. De bestikkering is trouwens geregeld door Kia dealer de Winter uit winschoten. Nog Bedankt Erwin en Marloes. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
  6. Ed-Car

    Milky Beige

    Ja dat vonden wij eigelijk ook. Baby thee noemen we dat, thee met melk.
  7. Ed-Car

    Milky Beige

    ha ha. Ja ik vind zwart met oranje ook zeker niet lelijk maar de witte net iets mooier. En hij staat bij mijn dealer en de offerte is scherp, dus het gaat hem denk ik worden.
  8. Ed-Car

    Milky Beige

    Vandaag ook weer even op pad geweest. Ik denk dat het ook een Witte word. De Design edition is wel aantrekkelijk, maar alleen in Titanium, zwart en wit. Titanium valt om boven genoemde redenen af, zwart vind ik ook niet zo voor de Picanto. Maar wit vind ik hem wel heel tof, zeker met de oranje bekleding.
  9. Ed-Car

    Milky Beige

    He bedankt, Zoals ik al zei ik ben niet zo handig met computers Dus weer wat geleerd.
  10. Ed-Car

    City bug parts

    Bedankt!
  11. nog niemand gereageerd? Zou je eens moeten Googlen op "auto wrappen" die mensen kunnen alles met goede foli plakken. Ik weet wel een in Groningen maar ja dan moet je daar net in de buurt wonen. Dus makkelijkste ff googlen
  12. Ed-Car

    City bug parts

    Hoppelijk lukt het zo. Ik wist dat de side City bug parts ook leuke dingen had voor de Picanto, maar nu was ik er aan toe staat het niet meer op de side. Een telefoontje leerde mij dat de side verkocht is en de vorige eigenaar hier de delen voor de picanto nog verkoopt. Maar ik kan op dit forum de zoekmachine niet vinden dus kan er niet achter komen hoe en wat. (tja computers) Dus hopelijk lukt het zo.
  13. Ed-Car

    Milky Beige

    Zo heb inderdaad de mily beige in het echt gezien en het viel mij tegen. We zij nu gevallen voor een witte disign editie met oranje bekleding. Hij had alleen nog maar een drie deurs en wij willen heel graag een5 deurs dus hij is driftig aan het zoeken een voor ons te vinden.
  14. Ed-Car

    Milky Beige

    Dankje ja Cafe Mocha zie je hier ook niet veel gelukkig maar om een goede keuze te maken ben ik nog benieuwd naar de Milky beige.
  15. Ed-Car

    Milky Beige

    Hallo Picanto rijders. Het zit ons niet mee vorig jaar maart ging onze eerste Picanto totaal los. Dit was een comfort uitvoering in de kleur Titanium zilver. We hebben toen een nieuwe gekregen van de verzekering in april 2012. Met wat bij betalen hebben we toen een comfort plus uitvoering kunnen kopen. Dit was ook een Titanium zilver kleur. We zijn nog bezig maar waarschijnlijk is ook deze auto nu totaal los. Omdat we twee keer een Titanium zilver hebben gehad en er inmiddels twee andere in de straat met de zelfde kleur staan, willen we nu graag voor een andere kleur gaan. We twijfelen tussen Milky beige en de Cafe mocha. De Cafe mocha hebben we in Winchoten al wel een paar keer zien staan in het echt. Maar de Milky Beige hebben we nog nooit in het echt kunnen bewonderen. Omdat ik vaak vind dat de kleur op een foto vaak vertekend en op een staaltje het op de auto vaak tegenvalt, zou ik graag een echt bewonderen. Dus vraag ik jullie hulp. Weet iemand er een te staan of heeft er iemand zo een milky beige. Zodat we de kleur eens op een auto echt kunnen zien. Dus als er iemand in de buurt van Veendam een weet te staan hoor ik dat graag.
  16. Auto: KIA Picanto (2011) Eigenaar: Ed-Car Toegevoegd Op: 24 april 2012 - 15:42 Korte Omschrijving: Ode aan onze eerst Picato en eerste nieuwe auto ooit.Bezorgde ons in 5 maanden al 12500 veilige kilometers, en omdat hij mijn vrouw tijdens een ongeval goed heeft beschermt deze ode. (nieuwe is onderweg) Bekijk Voertuig
  17. Ed-Car

    Crash proef.

    @ bigwade en anderen natuurlijk, Natuurlijk was ik in eerste instantie het drukste met de zorg om mijn partner, maar zij was s'avonds al direct weer zonder kleerscheuren weer mee naar huis. (hoewel juist de kleding wel allemaal stuk geknipt was) En het rare is dan dat mijn systeem die zorg dan uitschakeld en het volgende punt naar voren schuift. En dat is mijn geval de auto omdat ik die met veel moeite had kunnen kopen, en ik hem echt nodig heb om op mijn werk te komen. Dus sorry dat ik jullie in verwaring heb gebracht, wand ja mijn vrouw is mij zeker meer dierbaar dan een auto. Maar ben heel blij dat de picanto zo goed voor haar was en zij niks had. Ik was gewoon een deel van het verhaal vergeten te vertellen, bedankt voor de bezorchtheid.
  18. Ed-Car

    Crash proef.

    Bedankt mensen. Ik zou eens in assen gaan kijken.
  19. Ed-Car

    Crash proef.

    Kijk er zijn mensen die beter met zoek functies om kunnen gaan dan ik. Bedankt daar voor. @anke2304 gelukkig dus ook er goed afgekomen, wij moeten nog even op de verzekering wachten maar dan komt er zeker weer een picanto.
  20. Ed-Car

    Crash proef.

    Hier in de buurt is het alleen moeilijk een 1,2 test auto te vinden. Maar onze 1.0 beviel al erg goed. Maar ging mij meer om de dingen die in een test rit nog niet naar voren komen. Zoals verbruik en gedrag in de bergen/heuvels.
  21. Ed-Car

    Crash proef.

    Mensen jullie kunnen met een gerust hard in jullie Picanto rijden. De Crash proef hebben wij al gedaan, zie link. http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/17946/automobiliste-36-wordt-onwel-en-komt-op-zijkant-terecht-met-auto-video.html En na onderzoek in het zieken huis kon mijn vrouw zonder ook maar iets de zelfde avond nog naar huis. Maar nu wachten op de uitkering van de verzekering de twijfel. Volgens de dealer is een 1,2 sneller te leveren voor hem dan een 1.0. Wij hadden een 1.0 en daar waren wij goed over te spreken, we vonden hem zeker niet traag en of lui. Onze 1.0 was 5 maanden oud en we hadden er 12500 km mee gereden, laatste tank beurt had ik 1 op 17 gereden. Meestal zat ik ook tussen de 1 op 16 en 1 op 18, ik had wel het idee dat hij aan het einde steeds zuiniger werd. Dus mijn vraag aan jullie is het de extra 500 waard als mij de rij eigenschappen van de 1.0 niet tegen vallen. Dus zou ik bijvoorbeeld zuiniger rijden?
  22. Ik zou me later even voorstellen maar wou hier even antwoorden. Ik heb net een nieuwe Picanto gekocht en bij het afsluiten bij de dealer sprak ik mijn wens uit van LMvelgen maar dat ik die van Kia niet zo mooi vond en veel te duur vond. Hij atwoorde daar op dat zij ook wel een andere leveransier hadden, en kwam wel met een heel scherp bod. (daar kon ik met een webshop niet aan tippen.) Dus LMvelgen en winterbanden besteld via de dealer zij zetten de winterbanden eerst op de orgineele stalen velgen, en de orginele banden op de LMvelgen. Dus verder vragen loont ook wel eens en er zijn dus ook wel andere dealers.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...