nou de garantie is natuurlijk overdraagbaar dus als hij 2 jaar oud is heb je nog 5 jaar garantie toch.
En verder hoop ik dat er genoeg mensen zijn die een gebruikte willen kopen, kan ik die van mij naar 3 jaar weer scherp in ruilen. ha ha.
Maar dit is een vraag waar geen een duidig antwoord opgegeven kan worden, dat is voor iedereen verschillend.
Ik vond het voordeel van nieuw dat ik nu eens echt de auto kon samenstellen zoals ik wou.
Maar als hij er zo ook gebruikt had gestaan dan was het weer heel afhankelijk van hoeveel kmters hij er op heeft en hoeveel het dan weer in prijs scheeld.
2 tot 4 duizend euro verschil is best een hoop geld.
En inderdaad (kinder ziektes) zijn er wel uit.
Ik heb per toeval een 2011, 2012 en een 2013 picanto gehad en hoewel het niet echt kinderziektes te noemen waren is de 2013 wel op veel punten net even beter.
Maar of dat het bedrag meer waard is...... dat is weer persoonlijk.