Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ed-Car

Leden
  • Aantal Items

    122
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    2

Alles dat geplaatst werd door Ed-Car

  1. Ja er is veel vraag naar deze auto's. Wij kregen ook een scherpe in ruil prijs voor onze Pica. En was ook snel verkocht. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. (zou nu in Stadskanaal rijden.)
  2. Ed-Car

    Nieuwe Picanto

    Ik kreeg hem toen ik mijn Rio had gekocht. Gaat van de inporteur uit. Maar niet iedereen krijgt hem. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  3. Ed-Car

    AC-inverter

    Ha ha. Ja de papagaai is onze grote vriend max. Volwaardig lid van het gezin. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  4. Ed-Car

    AC-inverter

    Is bij mij ook de hobby hoor. Gelukkig een Rio om dagelijks naar het werk te gaan met de wens naar een Niro of Stonic.Maar we dwalen van het topic.[emoji5] Voor Suzuki 4x4 kunnen we beter naar www.Roninworriors.nl Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  5. Ed-Car

    AC-inverter

    Ja ik heb een Vitara en een Jimny. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  6. Ed-Car

    AC-inverter

    Vandaar een gebruikte. PBM bouwt af in 9 jaar naar ik dacht 25%[emoji16] Even off topic aan je profiel foto te zien delen we nog een hobby. [emoji41] Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  7. Ed-Car

    AC-inverter

    Zou het ver schil in uitrusting in Nederland en België ook niet te maken hebben met de BPM? Dat ze op die manier de uiteindelijk prijs wat meer naar elkaar toe trekken? Als ik dat dan zo lees straks maar op zoek naar een jong gebruikte Niro uit België. [emoji16] Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  8. Dat is wel een side om te onthouden.[emoji41] Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  9. Dat gaat jullie vast bevallen. En Kia dealers helpen je vast. Altijd leuk auto's rijden en vergelijken. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  10. Onze kinderen hebben nooit geklaagd. En ook mijn collega die vaak achter in mee reed sprak zich zelfs uit dat hij verbazing wekkend confortabel zat voor dit segment auto. Maar stond de auto bij een dealer? Of ga naar een Kia dealer en leg je tweifel uit. Dan geven ze vast mede werking voor een uitgebreide proefrit. En dat zou jullie zeker niet tegen vallen. Verhalen zijn leuk, zelf ervaren het alle beste. Wij zijn nog steeds erg enthousiast over de Picanto. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  11. Nee hoor wij hadden ook 15" standaard is inderdaad 14". Maar die hadden wij voor de winter. Zomers op 15" Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  12. Wij hebben onze 2011 maar een jaar gehad (ongeluk totaalos). Die vond ik wat zenuwachtig aan het stuur. Met de 2012 er na was dat in iedergal opgelos en beter. Maar of het aan het model of alleen die auto was weet ik niet. Maar wij vonden het goed. Met 2 kinderen van 9 en 14. Maar ook met volwassenen. Met 3 volwassenen dagelijks 130km gereden. En in het ergste geval is er vast een hulpveer te plaatsen. (Dat is een kleine ingreep) Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  13. Nou geen idee waar die opmerking vandaan komt. Wij hebben 3 picanto's gehad en dat beviel heel goed. De laatste was van 2013. Zelfs met volwassen is het zoals eerder gezegd te doen. Mijn kinderen zijn 14 en 9. Ook het motortje kan het goed doen, het is geen race auto natuurlijk. Maar komt zeker goed mee. Maar ik zou je aanraden gewoon eens te gaan proefrijden met de kinderen. Overigens zijn wij wel overgestapt naar de Rio ivm een toch iets grotere bagageruimte. Maar die is in gebruik wel weer iets duurder uiteraard. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.
  14. Ja heb het ook gezien. Alleen weer mijn Pay-pal inlog gegevens vergeten. Morgen maar even uitzoeken.
  15. Geweldig ik was echt verkeerd aan het zoeken maar top bedankt. (hopelijk ok in oranje )
  16. ziet er goed uit. Maar kan het zo niet vinden, kom met deal extreme op alle andere site's
  17. Super bedankt kan ik gaan puzzelen.
  18. Ik heb een GC90 met een CM5 hendel Maar ik geloof inderdaad als ik de plaatjes zo zie dat de GC90 gelijk is aan de Waeco.
  19. Heeft iemand nog de inbouw beschrijving van de John Gold voor de Picanto vanaf 2011? Ik heb een gekocht maar met aansluit kabel voor toyota. Heb de andere kabel voor de Picanto wel los kunnen bestellen maar ben vergeten te vragen naar de passende inbouwbeschrijving.
  20. JBL's met de orginele radio?
  21. Ik heb wel eens foto's gezien dat ze hem in de vakjes onder de bodum in de kofferbak hebben gemaakt. Leek mij een goede optie, die vakjes zijn toch voor alles net te klein.
  22. nou de garantie is natuurlijk overdraagbaar dus als hij 2 jaar oud is heb je nog 5 jaar garantie toch. En verder hoop ik dat er genoeg mensen zijn die een gebruikte willen kopen, kan ik die van mij naar 3 jaar weer scherp in ruilen. ha ha. Maar dit is een vraag waar geen een duidig antwoord opgegeven kan worden, dat is voor iedereen verschillend. Ik vond het voordeel van nieuw dat ik nu eens echt de auto kon samenstellen zoals ik wou. Maar als hij er zo ook gebruikt had gestaan dan was het weer heel afhankelijk van hoeveel kmters hij er op heeft en hoeveel het dan weer in prijs scheeld. 2 tot 4 duizend euro verschil is best een hoop geld. En inderdaad (kinder ziektes) zijn er wel uit. Ik heb per toeval een 2011, 2012 en een 2013 picanto gehad en hoewel het niet echt kinderziektes te noemen waren is de 2013 wel op veel punten net even beter. Maar of dat het bedrag meer waard is...... dat is weer persoonlijk.
  23. Er zijn dus gelukkig meer Pica's die zo veel rijden als ik, gelukkig ik vond het al zo zonde. Ik ben benieuwd wat ik straks naar 3 jaar heb afgeschreven.
  24. Ed-Car

    Je leeftijd?

    nee deze.
  25. Ed-Car

    Je leeftijd?

    Ik ben 38 en heb een witte design met oranje bekleding. Ook carbon op het dak laten plakken en op de B stylen. Verder mat-zwarte skid-plates en witte achterspoiler gemonteerd. En eigen ontwerp oranje race streep. Dus hij leent zich goed om sportief aan te kleden. Maar standaard is er zeker goed over na gedacht voor jong en oud. Ik taxi nog wel eens voor de school en alle kindjes willen graag bij mij in die race auto. Ha ha.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...