Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ed-Car

Leden
  • Aantal Items

    122
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    2

Alles dat geplaatst werd door Ed-Car

  1. Ha ha bij ons is het weer net anders om. Mijn ouders willen hem graag overnemen als het op in ruilen aankomt. Overigens is het onze gezins auto, geen probleem met ons vieren.
  2. Ed-Car

    zijwindschermen

    Ik heb nog twee asbakken voor de Picanto liggen. Maar dat zijn gewoon van die dingen in je beker houder dus ook zo bij de action te koop.
  3. Dat weet ik ook niet eigenlijk. Maar ander is er wel weer een oplossing voor.
  4. ja inderdaad past mooi bij de led achterlichten. Toch eens kijken om die hier te krijgen.
  5. O ja nu ik er zo over nadenk is dat ook niet eens nodig inderdaad. Kan natuurlijk gewoon de kabels die naar de originele lamp stekkers gaan gebruiken, wat dom nog niet aan gedacht. Ha ha bedankt ik ga eens even knutselen. Ka ook wel een schema tekenen als er mensen zijn die daar belang bij hebben. Moet ik even een maken.
  6. Ja technische kan ik het zelf maken maar hoe kom ik aan passende stekkers? Mocht je wat weten in NL hoor ik het graag.
  7. Kijk ik ben benieuwd gaat dus een wereld open als ik ook op E-bay kan kopen. Maar euh niet zo netjes ik dwaal af. Gaat hier natuurlijk om Xenon. Ik wacht even op het kabeltje en dan zou ik met het inbouwen foto's maken. Misschien leuk voor de volgende.
  8. Bedankt Xtra40. Als het goed is maken ze nu twee bedragen naar mij over daar mee moet ik de registratie kunnen afronden op mijn gewone rekening na ik begrijp.
  9. Ik heb daar ook het instructie boekje in gedaan. Scheelt weer wat ruimte in het dashboard kastje.
  10. Ja bij mij duurt het iets langer met PayPal. Ik heb geen creditcard namelijk. Dan moet je je met een om weg registreren. Maar is onder weg.
  11. Bij mijn dealer (in winschoten) liggen die 15 inch misschien nog wel. Ik heb ze toen direct nieuw om geruild voor de zwarte 15inch. Maar inderdaad is 14inch nu standaard en de foto's zijn nog oud, wel jammer dat je dealer je er niet extra op hebt gewezen. Mijn 2013 werd ook op 14inch geleverd daar heb ik winterbanden op laten zetten. De 15inch met zomerbanden had ik nog.
  12. Oke toppie. Ga de verkoper een mail sturen of ik niet anders kan betalen, paypal is wel wat ingewikkeld.
  13. Bedankt Xtra40 ik woon alleen in Veendam Pay-pal moet ik dan even uitzoeken, heb het ooit eens geprobeerd maar lukte toen niet. Als ik de stekkers op de foto zo even tel heb ik twee van die kabels nodig? Links en Rechts?
  14. Heel eerlijk had ik de set er nog niet verder in durven zetten maar ga dat van het weekeind doen. Lampen passen wel gewoon op de plaats van de Halogeen lampen. Ik ga ook eens kijken na de E-bay kabeltjes, hoewel het mij nooit lukt daar wat te kopen.
  15. Trouwens wel fijn mensen die er al veel van weten. Vind het soms wat eng aan mijn nieuwe auto sleutelen. Ik ben veel oudere auto's gewend.
  16. Oke bedankt. Ik heb de koplamp er nog niet helemaal uit durven halen, maar ik begrijp dat ik daar dus dan genoeg ruimte tegen kom?
  17. In Korea zag ik setjes met leds er in die wit en oranje knipperen en daar onder rode verlichting. Ook wel tof maar ik heb het lef niet het te proberen hier te krijgen.
  18. Kijk dat stelt mij weer gerust, bedankt daar voor. Ik was net zo blij met het setje, zoals te zien op de foto was ik al enthousiast over het licht overdag en zonder spiegel. Ik las ook nog wat over korte en lange H7 Xenon, past in mijn Kia de gewone standaard Xenon lamp. (Ik heb trouwens een set van Xenonworld.) En is er nog iemand die de plek heeft gevonden voor de Ballasten? Of staan er al ergens foto's? Ik had ze via de zoek functie "xenon picanto" nog niet gevonden.
  19. Even aan het zoeken geweest en zie dat deze toppic het actiefste is over Xenon dacht ik. Misschien kunnen julli mij gerust stellen met een paar antwoorden die ik niet kan vinden. Ik heb mijn verlichting even getest. En tot mijn schrik smolten de transport beschermers. Ik had namelijk begrepen dat Xenon "koud"licht was. Dus nu durf ik de H7 lampen niet goed in mijn Projectie lamp te monteren, ben nu bang dat de spiegel en of lens smelten. Ik heb een Disign uitvoering Picanto met start stop, ik begreep dat die een apparte accu hebben? Kan ik de Xenon dan uberhaubt wel monteren? En is er ook iemand met foto's waar de ballasten makkelijk gemonteerd kunnen worden? Ik wou ze met dubbelzeidig tape aan de zijkand van de koplamp plakken, is dat slim?
  20. Dankje. En ben het ook met je eens dat ze die opening ook wel bij de 15" hadden mogen doen.
  21. Ed-Car

    3D Badge

    Ja was puur persoonlijk. Zijn echt 3d badges hoor net als het orgineele embleem/badge, dus wel meer als een sticker. Heb de resultaten wel in het echt gezien. Probeer anders als je zin hebt het eens zelf. http://www.domedbadge.co.uk/
  22. Ed-Car

    3D Badge

    Ja het kan ook minder bond hoor bv alleen de kleur van de letters of achtergrond anders dan standard. Wel een leuke side om mee te spelen.
  23. Ed-Car

    3D Badge

    Had voor mijn Ford logo's en badge's al een engelse side gevonden. Blijkt dat ik ook bij hun een custom 3D badge voor mijn kia kan maken en bestellen. Kan op de mm de maat van je orginele badge maken. Is dit wat voor achter op mijn Pica? Of word het dan te.
  24. Wij hebben in 2011 onze Pica comfort 1.0 gekocht. Hellaas kregen we met deze een ongeluk, en was hij totaallos. Dus stonden wij weer voor de keuze en alles weer opjectief bekeken. Dat wil zeggen de meeste merken in het a segment. Onze eisen: - 5 deurs, met een goede zit achter in ook voor een volwasene. - Zijnig in brandstof en betaalbaar in de wegenbelasting. (uiteindelijk moet die toch betaald worden) - Zo comfortabel en veilig mogelijk omdat ik toch zeker 25000 km per jaar rij. Wij hebben toen in 2012 weer gekozen voor een Pica 1.0 alleen nu een Comfort plus uitvoering. Ook weer een 1.0 wand ik verbaas mij er over dat deze motor vaak sloom genoemd word. Maar ik vind het vlot genoeg en kan heel goed mee komen met het huidige verkeer. En nee, ik ben 38 en heb een gewone vlotte rij style. Niet omdat de vorige uitvoering niet beviel, maar met de korting van de dealer en de huidige voorraad was dit het snelst weer rijden. En de opties waren toch wel genieten. een iets moeiere snoet met de led verlichting. En daar door ook weer mistlampen wat op de donkere wegetjes weer fijn is. Automatische verlichting en coming home functie. Electrische in klapbare spiegels, erg handig in smalle straatjes. (alleen jammer dat ze dan niet op de deurvergrendeling werken) Helaas zat het ons weer niet mee en was deze binnen het jaar ook totaallos. Toen wouden we eerst niet weer het zelfde omdat we het lot niet wouden tarten. En dus toch weer even verder gekeken. Maar uiteindelijk naar veel dealers bezocht te hebben toch weer bij Kia terecht. Ook omdat de opties aardig gewend waren en als je dat op die andere merken wil hebben is alles per stuk duurder. En nu ook een leuke deal kunnen maken met een Design editie en die is helemaal goed uitgerust voor een leuke prijs. En de oplossing voor wat anders..... Gewoon een totaal andere kleur genomen en ons eigen ontwerp er bij op gezet. Dus kort om ja ik zou zeker weer voor een kia picanto gaan. Hooguit als het er over drie a vijf jaar financieel anders bij staat dat het een Rio word.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...