Ceed2012 Posted June 10, 2012 Posted June 10, 2012 beste mensen, Ik zal mezelf ff voorstellen. Ik heet Ian, 22 jaar, ondernemer, en hoop aankomende week mijn nieuwe KIA cee'd op te mogen halen! Voorheen heb ik mezelf altijd vervoerd in een SAAB 9-3 Sport Sedan uit 2003. Deze had een 1.8 turbo motor met 150PK. Echt een fijne reis auto. Maar door de ellende in Trollhattan is deze bolide helaas niks meer waard. Nu er de nodigde dingen aan verspijkerd moesten worden, en ik graag een stukje zuiniger wou gaan rijden, was de keuze snel gemaakt. Naar de KIA dealer voor in de eerste instantie de Rio. Helaas vond ik deze echt te klein, maar in mijn ooghoeken stond daar een parel witte cee'd mijn naam te roepen! Ik was verkocht! Afspraak gemaakt, de cee'd (een demo) meegenomen voor een proefrit en het was duidelijk. Na lang onderhandelen er uitgekomen. En nu dus nog even wachten. Het is een witte cee'd, 1.6 gdi benzine, wit, met plus pack. Super compleet (voor mij dan)! Quote
RioTom Posted June 10, 2012 Posted June 10, 2012 Gefeliciteerd! Heel heel gaaf dat je als 22 jarige al in zo'n prachtige auto mag plaatsnemen! Alvast veel veilige kilometers toegewenst Quote
Ceed2012 Posted June 11, 2012 Author Posted June 11, 2012 Haha ik ben ook zeer gelukkig te noemen momenteel! Zodra ik hem heb post ik wel een aantal foto's Quote
Ceed2012 Posted June 14, 2012 Author Posted June 14, 2012 Dealer belde van de week, dinsdag om precies te zijn. Vrijdag om 14:00 kan je hem ophalen! Helemaal blij natuurlijk.. Belt ie vandaag terug.l RDW heeft nog geen kenteken! Kak!! Dat word met een beetje geluk zaterdag, maar ben bang pas na het weekend:-( Quote
Ceed2012 Posted June 19, 2012 Author Posted June 19, 2012 En hij is geleverd!! Wat een fijne auto!! En wat een genot al die knopjes! Ik zal morgen even foto's posten..! Quote
Ceed2012 Posted June 24, 2012 Author Posted June 24, 2012 Zo, eindelijk een foto toegevoegd aan de garage! http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/609-kia-ceed/ 1 Quote
bigwade Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Op zo'n witte kun je mooi de reclame van je eigen zaak kwijt, heel slim. Veel plezier ermee !! Wij (http://www.kiaclub.nl/topic/9840-testdrive-kia-ceed-2012/) vonden het een geweldige auto ! Quote
Ceed2012 Posted June 24, 2012 Author Posted June 24, 2012 Haha, nou het was niet de bedoeling om er stickers op te plakken haha. Ik vind het persoonlijk ook echt een super auto. Ben best wat gewend, heb in BMW's, Mercedessen, Audi's, Volvo's gereden; maar een Kia rijd echt niet minder hoor. Echt een fijne auto. En wat ik dan persoonlijk ook super vind is wanneer je hem ontgrendel, dat de lampen etc. aan gaan, Vandaag retourtje Amsterdam gemaakt, maar ook de stoelen etc. zitten gewoon goed. Ik ben er helemaal blij mee! 1 Quote
Alex VB Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 Gefeliciteerd met de aanschaf van deze cee'd. Ik wens je veel veilige en vooral fijne kilometers. In het wit is het ook een mooie wagen. Ik wacht nog lekker op de SW uitvoering eind dit jaar.. Quote
Recommended Posts