Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zo... nu eerst een bakkie koffie!


Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat voor koffiemachine vrolijkt jouw keuken op? Foto's please!!! (en echte foto's, niet even googlen)

Kan er iemand de "Barista" koffie kunst? Misschien ook een leuke meet/cursus...

Geplaatst

@MiNi0101

Ja, er zit een flinke molen in.

dat is wel cool...

Misschien ooit als mijn nespresso stuk gaat... vind ik trouwens ook erg lekkere koffie... heb ook nog lekkere koffiesiropen en likeurtjes er bij staan :) kan je heerlijk afwisselen en na het eten een stevige bak irish (Whisky), french (Grand Marnier), spanish (Licor 43) of italian (Amaretto) coffee :D

Geplaatst

Dag Oranje......geniet van jullie vroegevoordeelvakantie en tot 2014!!

Stelletje overprized footbalplayers.....! Grrrrrr!! <_<

Geplaatst

Stelletje overprized footbalplayers.....! Grrrrrr!! <_<

Niet zo narrig..

Kunnen we ons nu eens even goed richten op de EU, het ESM, de verkiezingen, de OS, BTW op podiumkaartjes en veel meer belangrijkere dingen.

Geplaatst

Niet zo narrig..

Kunnen we ons nu eens even goed richten op de EU, het ESM, de verkiezingen, de OS, BTW op podiumkaartjes en veel meer belangrijkere dingen.

oh f*ck ook dat nog...

Geplaatst

Niet zo narrig..

Kunnen we ons nu eens even goed richten op de EU, het ESM, de verkiezingen, de OS, BTW op podiumkaartjes en veel meer belangrijkere dingen.

NEE....NU EVEN NIET!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...