Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

tenminste - hij is besteld -

Hallo, ik ben Kees, 51 jaar, en zoals in het onderwerp vermeld, in blijde afwachting van mijn nieuwe cee'd.

Kreeg zo'n mooi aanbod van de dealer voor inruil van mijn 6 jaar oude Corolla diesel dat de knoop snel doorgehakt was.

Zelfs zonder proefrit ! Maar het testverslag gelezen te hebben van een paar forum-leden geloof ik niet dat ik een slechte keus heb gemaakt.

dus by-bye corolla forum en hallo Kiarijders forum

groetsels

Kees

Geplaatst

Goede keus, gefeliciteerd.

Wij hebben in ieder geval genoten van die testdrive...met de Cee'd!

Geplaatst

Da's best gedurfd Kees

zonder proefrit ?........

Maar het gaat je niet tegenvallen denk ik :wink:

En anders geef je ons gewoon de schuld,

net zo makkelijk.

Geplaatst

Welkom Kees. De keus voor de cee'd zal je bevallen.

@bigwade, WE geven jou toch altijd de schuld van alles? ;)

Geplaatst

Dank allen . Enneh proefrit, bij instappen bij de dealer was het net of ik m'n favoriete trui aantrok, het zit meteen lekker.

En wat rijden betreft, ik geloof niet dat er slecht rijdende auto's zijn, en verder pas ik me makkelijk aan.

• Like 1
Geplaatst

Welkom, daar zit inderdaad wat in. uiteindelijk wen je aan iedere auto wel denk ik :) maar buiten dat toch gedruft... je weet wel wat bij stationair draaien je ongeveer 85 decibel hebt ? en bij 120 op de snelweg het lijkt alsof er een straaljager met je meevliegt ? Ook gewoon kwestie van wennen. :lol: haha voordat je me verkeerd begrijpt, ik zou niet weten hoe stil de auto is maar vast en zeker stil genoeg net als de rio.

Geplaatst

nou... als ik geen proefrit had gemaakt was ik misschien wel met een Yaris weggereden... maar die klonk als een kudde aapjes met trommeltjes... 3 cilinders... bluh!

Geplaatst

Ik ruil nu een Corolla D-4d (diesel dus) in voor een Cee'd benzine, zonder proefrit. Op de corolla heb ik ingeruild een Peugeot 307 HDI, wederom zonder proefrit.

Op de Peugeot 307 heb in ingeruild een peugeot 306, jawel zonder proefrit, daarvoor een Peugeot 206 zonder, een opel corsa, twee fiat tipo's allemaal zonder,

daarvoor een fiat Uno waar ik wel een proefrit had gemaakt. Van alle auto's geen spijt gehad, misschien muv de tweede Tipo door wat technische problemen.

Ben van mening dat mijn laatste auto altijd de fijnste is, geld ook nu weer, die Corolla D-4D met 140 pk gaat als de brandweer, als de turbo meefluit, daarvoor is het echt een diesel, nu weer een benzine-Kia met 135 pk zal echt niet verkeerd zijn.

Tevens ben ik nog al een gadget freak, dus dagrijverlichting, usb aansluiting LED verlichting, enz enz is echt wel mijn ding.

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

nou van harte met je aanschaf en met de gatgets zal het dan wel goed zitten die zitten er zat op

ook ik ben een gatget freak en heb er nog meer bij gemaakt en ben nog niet klaar :clap: :clap:

wel leuk maar ook gewaagt dat je een auto ongereden durft te kopen maar ik snap het wel

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Dan heb je met de KIA Cee'd genoeg dingen om blij van te worden:-)) althans, ik had dat ook met ledjes, USB en Aux aansluitingen, lampjes onder de spiegel voor het instappen etc... Word je wel blij van :-)

• 3 weken later...
Geplaatst

HeHe, Dealer heeft gebeld, 24juli mag ik 'm ophalen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...