Mawukje Posted June 23, 2012 Posted June 23, 2012 Hallo. Ik wil de bougies vervangen van mijn pride Alleen ik krijg ze met geen mogelijkheid los. is WD-40 een oplossing? i.v.m elektronica? motorblok warmdraaien en dan proberen is ook geen optie Iemand tips? Alvast bedankt Quote
Crum Posted June 23, 2012 Posted June 23, 2012 wd40 kan je proberen te gebruiken, hoezo is warmdraaien geen optie? Quote
Mawukje Posted June 23, 2012 Author Posted June 23, 2012 wd40 kan je proberen te gebruiken, hoezo is warmdraaien geen optie? Omdat ik dat namelijk al heb geprobeerd Ze blijven muurvast zitten Quote
Leon Posted June 23, 2012 Posted June 23, 2012 Zorg dat je hefboom zo lang mogelijk mogelijk is, dus ff een meter buis ofzo over het handvat van je ratel of bougie sleutel zetten, dan kun je veel meer kracht zetten. Quote
xtra40 Posted June 27, 2012 Posted June 27, 2012 let op met te veel kracht zetten dat je ze niet afbreekt wd40 zal niet helpen je moet het echt in het heet draaien van de motor zoeken en anders toch naar de garage hoeft niet je dealer te zijn mocht er dan een breken dan kunnen ze hem gelijk uitbooren en er een helicol in zetten sterkte er mee ik weet hoe frustreerend dit is Quote
Recommended Posts