Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Is het eindelijk een keer zomers warm en loopt de temperatuur in de auto een keer op, gaat de binnenspiegel los hangen.

Na vandaag gewerkt te hebben kom ik bij de auto waar de hele dag de zon op gestaan heeft.

Ik kijk in de spiegel, staat die ineens een stuk lager. Ik die weer goed zetten kom ik erachter dat die wel heel veel speling heeft. Ik dacht die komt naar beneden. Maar nee hoor. Hij plakt nog gewoon tegen het raam alleen heeft hij heel veel speling. En dan bedoel ik het stuk dat op het raam zit bevestigd. Niet het stelmeganisme.

Ik denk als ik thuis ben schroef ik hem wel vast. Kom ik thuis en is temperatuur in de auto ondertussen een stuk aangenamer, is er niks meer aan de hand. Spiegel zit weer vast.

Heel raar maar waar. Zal wel met het uitzetten van het materiaal te maken hebben.

Posted

Ik ga straks eens kijken. Het is vandaag weer behoorlijk warm geweest dus zal de spiegel wel weer los hangen.

Ik neem aan dat eerst de schroef eruit moet voordat je kan gaan wrikken en weer vast klikken