Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

neem een account bij zeg http://photobucket.com/ upload daar je fotos en copieer het linkje van de betreffende foto hier

en dan is ie dus zo groot

Kijk dat is een tip waar we wat aan hebben

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Thanks! En dan te bedenken dat ik de foto heb genomen op de plaatselijke vuilnisbelt!!! Hahaha! :-D

Vandaar dat je wiel iets te ver gedraaid staat. :-)

Geplaatst

ok....

ik weet wat over videobewerking, geldt eigenlijk voor foto's dezelfde regel? dus met objecten diepte creëren en je 'persoon' niet in het midden zetten?

Hoi Remko,

Tik maar eens "rules of thirds" in op youtube. Krijg je te kust en te keur mini cursusjes met goede pointers.

Groet,

Peter

Geplaatst

Dat heb ik ook, heb tig Gb bij Wned.nl voor mijn eigen site.

Via een achterdeur heb je je eigen cloud.

Wned is een klein bedrijfje met grote service.

Vorig jaar toen ik in de lappenmand raakte zegde mijn vorige ISP de contracten op

ivm andere interesses.

Heb toen gegoogled en wned gevonden.

Kost geen drol en werkt prima voor zowel Mac als PC

NB, heb geen aandelen.

Geplaatst

bij http://www.postimage.org/ heb je geen account nodig...

Maar heb net ff gekeken maar je moet je wel inloggen en aan melden net als bij foto Bucket

Er zijn zo veel soorten van dit opslag dat je door de bomen de mb's niet meer ziet

En het was maar een voorbeeldje van hoe een grote foto te plaatsen ???

Geplaatst

Maar heb net ff gekeken maar je moet je wel inloggen en aan melden net als bij foto Bucket

Er zijn zo veel soorten van dit opslag dat je door de bomen de mb's niet meer ziet

En het was maar een voorbeeldje van hoe een grote foto te plaatsen ???

ja kan gewoon uploaden zonder aan te melden, je kan ook aanmelden als je ze nog wilt beheren... maar los uploaden kan altijd...
Geplaatst

Dat Al best maar ik gaf even een voorbeeld met hoe je hier een grote foto moet of kan plaatsen

En dit schoot mij te binnen en is Mischien wat meer bekend

En het is gratis heb er zelf al het een en ander geprobeerd en ze hebben allemaal wel iets

Waardoor je denkt k...... Helaas ik heb het liefst ook me eigen server maar ik heb meer verstand van auto's

Repareeren en niet van computeren zeg maar hahahaha

Ga van de week Es' ff die link van jou probeeren daar had ik nog niet van gehoord heb ik weer een uitdaging

:wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...