Marc en Syl Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Hallo Kia-fans! Ik ben Marc uit Huissen (bij Arnhem) en heb gisteren met mijn geliefde Sylvia een nieuwe Kia Rio gekocht. We hebben een zwarte 3-drs Ford Fiesta 1.25 met 82 pk uit 2009 ingeruild voor een nieuwe Kia Rio, we gingen voor een zwarte 3 deurs maar zijn uiteindelijk met een witte 5 deurs op papier naar buiten gelopen. Gezien we op de Fiesta een X-pack hadden en dus redelijk verwend zijn qua extra's zijn we bij Kia voor de uitvoering met Superpack gegaan. Er stond toevallig een witte Superpack met schuifdak en navigatie in de showroom dus na daar even in te hebben gekeken hebben we die maar gekocht... We hebben er meteen een setje 17" Phantom wielen bij besteld zodat hij er meteen een beetje netjes bijstaat. Het is nog tot 12 juli wachten voor we hem op kunnen halen en dan kan het feest beginnen. Om te beginnen wil ik hem een eindje laten zakken met een setje Eibach veren en verder moet ik mezelf er nog maar eens in verdiepen wat er zoal mogelijk is met een Rio. Gr. Marc en Syl Quote
patrickceed Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Huuj nog een witte in de regio wel zwaaien dan he! Veel plezier ermee! Quote
Marc en Syl Posted July 1, 2012 Author Posted July 1, 2012 Ik zal het zodra we hem hebben in de gaten houden! Quote
Guest Warmentuuter Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 12 juli is te overzien. Alvast veel plezier en velige km's toegewenst Quote
Specialmade Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 @Marc & Sil, +1 btw je kunt als je Patrickrio nu tegenkomt ook al zwaaien hoor. Daar hoef je niet op te wachten totdat jij je bolide ook hebt. Grtz. Specialmade Quote
Marc en Syl Posted July 1, 2012 Author Posted July 1, 2012 Dank u voor de reacties! Het kenteken was al aangevraagd ivm de vrijstelling van de BPM en de wegenbelasting alleen had de dealer (Braber in Ede) niet eerder tijd om hem afleverklaar te maken dus nu is het even wachten tot de 12e. En ik kan nu wel zwaaien naar een witte Rio maar ik denk dat ik niet opval in een zwarte Fiesta.... Straks gaat dat vanzelf denk ik! Quote
xtra40 Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 van harte met je aanschaf het lange wachten gaat nu dus beginnen en 2 weken is dan laaaaaaaaaaaang kijk ook eens in dit forum draadje voor de mooiste en voordeligste accessoires http://www.kiaclub.nl/topic/9461-accessoires-voor-nieuwe-rio-van-internet/ mischien vind je nog iets wat je mooi vind Quote
alexx-61 Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 mooie wagen he Marc en Syl Wij hebben een zwarte Rio Super Pack met 17" velgen besteld en kunnen hem woensdag a.s. afhalen. Zijn benieuwd......rijd nu zelf ook in een Ford...Focus 1.8 business pack. Snelle bak......moet ook wel, ben je sneller bij de pomp Quote
Marc en Syl Posted July 18, 2012 Author Posted July 18, 2012 Daar issie dan.... Van achteren.... Het dakje.... En de navigatie... De Rio is voor wat ik ermee gereden heb een fijne auto, we hadden een Fiesta uit 2009 maar de Rio is mooier afgewerkt en zit voor het gevoel ook degelijker in elkaar dan de Ford. Ook is de 1.2 wat sterker onder in de toeren waardoor de Kia soepeler is dan de Ford. (het verschil is 4 pk dus dat is niet merkbaar) De juiste ingredienten voor een fijne auto waar vooral mijn vrouw (hopelijk) veel plezier aan gaat beleven.... Overigens bedankt voor de leuke reacties en de linkjes voor de accessoires! Quote
Albert jan & Brigitte Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Mooie auto, heel veel rijplezier. Quote
patrickceed Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 Yep! vandaag zien rijden bij het Gelredome, mooie wagen Quote
Recommended Posts