Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Adviezen woonverzekeringen/rechtsbijstandverzekering

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag allemaal,

ons nieuwe huis is bijna af en daar willen we nieuwe verzekeringen voor afsluiten.

Heb al vergelijking gemaakt;

Schermafbeelding-2012-07-03-om-21.22.08.png

maar vroeg me af, wie heeft ervaring met 1 van deze, heeft nog een ander goede alternatieve?

Ik weet dat OHRA, HEMA etc via DAS rechtsbijstand gaat, en daar lees is slechte dingen over.

Floris rechtsbijstand gaat via ARAG.. schijnt beter te zijn.

Geplaatst

bewust de "duurdere" verzekering zoals interpolis uit je beschouwing gelaten?

ben geen klant bij de rabobank.. :o en dan is het ineens 60 euro

Geplaatst

Veel belangrijker dan de premie is de dekking. En bij inboedel de garantie dat je niet onderverzekerd bent. Een lage premie lijkt dan aantrekkelijk, maar als je maar 50% van je schade uitgekeerd krijgt: jammer dan... Lees de vooorwaarden!

Geplaatst

Remco ik zie fbto niet in jouw lijstje staan. Gezien het feit dat je een nieuw huis koopt is het niet ondenkbaar dat je lid bent van Vereniging Eigen Huis. Eigen Huis heeft afspraken met FBTO gemaakt en leden krijgen korting bij FBTO wellicht dat dat ook interessant voor jou kan zijn.

Geplaatst

Goede tips zie ik voorbij komen. Mijn vrouw zit in de verzekeringswereld en geeft aan dat

het wel heel erg persoonlijk is om de juiste keuze te maken. Dit heeft vooral ook te maken

met eigen voorkeuren en persoonlijke woon- en leefsituatie.

• Like 1
Geplaatst

Ik ben helaas geen lid van VE, maar ik zie wel hele goede voorwaarde voorbij komen daar...

voornamelijk de rechsbijstand is waar ik me enorm druk om kan maken, dat is toch best wel belangrijk tegenwoordig.

Geplaatst

Ik mis Univé (zonder winstoogmerk) in het rijtje. Daar plukt u nu niet de vruchten van........ ;)

Geplaatst

Ik mis Univé (zonder winstoogmerk) in het rijtje. Daar plukt u nu niet de vruchten van........ ;)

Unive komt echt vet boven de 60 euro uit, puur en alleen omdat ik daar niet collectief als docent terecht kan.

Geplaatst

Ik ben helaas geen lid van VE, maar ik zie wel hele goede voorwaarde voorbij komen daar...

voornamelijk de rechsbijstand is waar ik me enorm druk om kan maken, dat is toch best wel belangrijk tegenwoordig.

Ik lees verderop dat je docent bent en ik zag bij de premieberekening op de site dat ze daar ook kortingen voor docenten hebben (wat volgens mij veel verzekeraars hebben). Ben benieuwd welk deel van de voorwaarden jij gunstig vond en uiteraard ook naar waar je keuze uiteindelijk op valt en waarom, zodat iedereen ook gelijk weer van jou voorwerk gebruik kan maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...