Remko .me Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Dag allemaal, ons nieuwe huis is bijna af en daar willen we nieuwe verzekeringen voor afsluiten. Heb al vergelijking gemaakt; maar vroeg me af, wie heeft ervaring met 1 van deze, heeft nog een ander goede alternatieve? Ik weet dat OHRA, HEMA etc via DAS rechtsbijstand gaat, en daar lees is slechte dingen over. Floris rechtsbijstand gaat via ARAG.. schijnt beter te zijn. Quote
patrickceed Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 bewust de "duurdere" verzekering zoals interpolis uit je beschouwing gelaten? Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2012 zit ik niet in cafe dan? whoops Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2012 bewust de "duurdere" verzekering zoals interpolis uit je beschouwing gelaten? ben geen klant bij de rabobank.. en dan is het ineens 60 euro Quote
HobbyRobby Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Veel belangrijker dan de premie is de dekking. En bij inboedel de garantie dat je niet onderverzekerd bent. Een lage premie lijkt dan aantrekkelijk, maar als je maar 50% van je schade uitgekeerd krijgt: jammer dan... Lees de vooorwaarden! Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2012 alle verzekeringen die ik hier heb, hebben goede voorwaarden, dat had ik al doorgeplozen Quote
dance Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Remco ik zie fbto niet in jouw lijstje staan. Gezien het feit dat je een nieuw huis koopt is het niet ondenkbaar dat je lid bent van Vereniging Eigen Huis. Eigen Huis heeft afspraken met FBTO gemaakt en leden krijgen korting bij FBTO wellicht dat dat ook interessant voor jou kan zijn. Quote
Smart Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Goede tips zie ik voorbij komen. Mijn vrouw zit in de verzekeringswereld en geeft aan dat het wel heel erg persoonlijk is om de juiste keuze te maken. Dit heeft vooral ook te maken met eigen voorkeuren en persoonlijke woon- en leefsituatie. 1 Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2012 Ik ben helaas geen lid van VE, maar ik zie wel hele goede voorwaarde voorbij komen daar... voornamelijk de rechsbijstand is waar ik me enorm druk om kan maken, dat is toch best wel belangrijk tegenwoordig. Quote
Smart Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Ik mis Univé (zonder winstoogmerk) in het rijtje. Daar plukt u nu niet de vruchten van........ Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2012 Ik mis Univé (zonder winstoogmerk) in het rijtje. Daar plukt u nu niet de vruchten van........ Unive komt echt vet boven de 60 euro uit, puur en alleen omdat ik daar niet collectief als docent terecht kan. Quote
dance Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Ik ben helaas geen lid van VE, maar ik zie wel hele goede voorwaarde voorbij komen daar... voornamelijk de rechsbijstand is waar ik me enorm druk om kan maken, dat is toch best wel belangrijk tegenwoordig. Ik lees verderop dat je docent bent en ik zag bij de premieberekening op de site dat ze daar ook kortingen voor docenten hebben (wat volgens mij veel verzekeraars hebben). Ben benieuwd welk deel van de voorwaarden jij gunstig vond en uiteraard ook naar waar je keuze uiteindelijk op valt en waarom, zodat iedereen ook gelijk weer van jou voorwerk gebruik kan maken. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juli, 2012 Geplaatst 7 Juli, 2012 ja ik snap het wel dat docenten geen korting krijgen dat is ook een levens gevaarlijk beroep dus dat is een te hoog risico ;-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.