kias Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 Heey allen, Ik moet helaas al een week wachten op een lakstiftje bij de dealer. Ik heb steenslag tot op het metaal... t metaal steekt zelf een stukje uit. Door de weersomstandigheden wil ik er graag iets mee doen (het was de bedoeling dat het vorige week woensdag al werdt behandeld, maar er was geen kleur op voorraad). Hebben jullie tips wat ik er tijdelijk op kan smeren om het roesten tegen te gaan?! Gewoon een huis, tuin goedje.. Ik lees t graag Quote
Ferry82 Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 Ik zou er gewoon even niets op smeren anders hecht de lakstift straks misschien niet goed. e auto roest echt niet zomaar weg zeker niet in deze tijd van het jaar. Ik heb ook 1 steenslag inimini puntje tot het metaal Quote
bigmac Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 een stukje plakband sluit goed af en is gemakkelijk te verwijderen. Quote
kias Posted July 4, 2012 Author Posted July 4, 2012 ik zat al te denken aan n carglass stickertje maar ben bang datdat te vast zit. plakband is dan een betere optie Quote
Recommended Posts