Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij waren op zoek naar twee nieuwe auto's. Ik rij nu Volvo en mijn vrouw een Picanto uit 2007. Voor mijn vrouw was het al snel duidelijk het zou weer een Picanto worden en ik een Rio of toch een een Fiat 500?

Vandaag weer naar de dealer (na veel aanbiedingen via internet was hij de goedkoopste met de beste inruil prijs) mijn vrouw wilde graag de een 1.0 met comfort pack en 5 deuren in de kleur mokka.

We stappen bij de dealer binnen staat daar een hele mooie rooie met leuke sportvelgen er onder.

Gekocht (die rode dus) en volgende week staat hij klaar, alleen de stootstrippen op de deuren er bij gekocht.

Ik zelf ga nu ook maar voor de Picanto gebruik de auto alleen voor woonwerk verkeer 25 km.. Ik ga ook voor rood alleen 3 deurs en de 1.2 versie.

Hoera de Volvo de deur uit (zal hem wel missen maar kost echt bakken met geld)..

Ik was aangenaam verrast door de nieuwe Picanto en onder de indruk van de kwaliteit en de afwerking voor een auto in die prijs klasse, en ook nog 7 jaar garantie...

Heb wel gelezen dat het verbruik niet overeen komt met wat de fabrikant opgeeft, die ervaring heeft mijn vrouw al met de oude Picanto. Maar het verbruik is voor ons niet het belangrijkste..

Het verbruik van mijn Volvo zal ik maar niet vermelden maar vol getankt kan je 115 euro afrekenen.

Zijn er nog speciale dingetjes waar we op moeten letten? Of wel of niet moeten doen?

De levering van de 3 deurs is langer hoor van de week hoelang.....

Geplaatst

Euh, hoi...

Wellicht met 2 pikante Kia's weer aftippen (2 tanken) 115 euro ?

Kan alleen zeggen: Welkom Duo Pico :online2long:

Geplaatst

Laat de waxoyl zitten..

Scheelt 2x 200 euro en voegt niks toe.

Is ook niet verplicht, wat de dealer ook gaat roepen.

Geplaatst

Leuke wagen en die velgen zijn erg mooi!

Ik heb ook n rode 1.2.

Wanneer mag je de rode sport ophalen?

Geplaatst

Leuke wagen en die velgen zijn erg mooi!

Ik heb ook n rode 1.2.

Wanneer mag je de rode sport ophalen?

Voor mijn vrouw staat die woensdag klaar.. Die van mij weet ik niet de 3 deurs was niet zo snel voorradig. Hoor van de week waarschijnlijk meer... Dus nog ff rond rijden in me Volvo...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...