Kia2811 Geplaatst 5 Juli, 2012 Geplaatst 5 Juli, 2012 Bestaan er ook dakrails voor een Picanto? Ik kan ze niet vinden Quote
bigmac Geplaatst 5 Juli, 2012 Geplaatst 5 Juli, 2012 google eens op "dakdrager picanto" je vindt ze zelfs hier op kiaclub.nl dan. Quote
Kia2811 Geplaatst 5 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Juli, 2012 google eens op "dakdrager picanto" je vindt ze zelfs hier op kiaclub.nl dan. Ik zoek geen dakdrager maar dakrails Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juli, 2012 Geplaatst 5 Juli, 2012 hij bedoeld van die handvaten op het dak van een auto waar je dan weer je skibox of dragers aan vast kan maken zal me ogen open houden voor je maar ook ik ben het nog nooit tegen gekomen Quote
bigmac Geplaatst 5 Juli, 2012 Geplaatst 5 Juli, 2012 Dakrails zijn overlangs, dragers overdwars, maar ze hebben hetzelfde doel uiteindelijk dacht ik: iets op je dak kunnen bevestigen. Behalve natuurlijk als je zoiets enkel voor de looks wil. Quote
Kia2811 Geplaatst 5 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Juli, 2012 Het staat mooi, en je kan sneller dragers monteren.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.