AJ Mol Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Ik heb van een garagebedrijf een technisch onderhoudsboekje gehad met informatie over de Sephia. Het is gedateerd Vianen september 1993. Het gaat om een Sephia 1.6 SOHC (enkel bovenliggende nokkenas). Iemand belangstelling? We sturen het gratis naar je op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvraets Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Ik wil hem graag hebben. Ik heb een Kia Sephia en onderhoud hem zelf. Dat zou goed van pas komen. Je kunt me een berichtje achterlaten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem9 Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Ik heb van een garagebedrijf een technisch onderhoudsboekje gehad met informatie over de Sephia. Het is gedateerd Vianen september 1993. Het gaat om een Sephia 1.6 SOHC (enkel bovenliggende nokkenas). Iemand belangstelling? We sturen het gratis naar je op. ik heb wel intresse als hij er nog is laat even weten hoe ik kontact kan opnemen gr:willem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem9 Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Ik heb van een garagebedrijf een technisch onderhoudsboekje gehad met informatie over de Sephia. Het is gedateerd Vianen september 1993. Het gaat om een Sephia 1.6 SOHC (enkel bovenliggende nokkenas). Iemand belangstelling? We sturen het gratis naar je op. zoals je mischien weet heb ik de outste nog rijdende kia sephia 1994 van de club die ik zelf nog onderhoud en dat zou zo'n onderhoudsboekje een stuk makkelijker maken dus als je hem nog hebt zou ik er graag gebruik van willen maken bij voorbaat bedankt en groetjes willem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 zoals je mischien weet heb ik de outste nog rijdende kia sephia 1994 van de club die ik zelf nog onderhoud en dat zou zo'n onderhoudsboekje een stuk makkelijker maken dus als je hem nog hebt zou ik er graag gebruik van willen maken bij voorbaat bedankt en groetjes willem Het bericht van AJ Mol is zomaar meer dan 3 jaar geleden. En hij is nog heel af en toe aanwezig op het forum. Ik hoop daarom dat je geluk hebt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Het bericht van AJ Mol is zomaar meer dan 3 jaar geleden. En hij is nog heel af en toe aanwezig op het forum. Ik hoop daarom dat je geluk hebt! Beetje respect voor onze "krasse knar" http://www.kiaclub.nl/topic/6633-wie-heeft-de-oudst-rijdende-kia/page__view__getlastpost Heeft iemand al dan niet zo'n boekje digitaal ? (ik neem aan liefst in NL..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Beetje respect voor onze "krasse knar" http://www.kiaclub.n...ew__getlastpost Heeft iemand al dan niet zo'n boekje digitaal ? (ik neem aan liefst in NL..) Volgens mij deed ik niet onaardig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Volgens mij deed ik niet onaardig! Klopt helemaal , scuzzy, maar heeft iemand zo'n ding als pdf/nl Kunnen we bijvoegen in de database. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Klopt helemaal , scuzzy, maar heeft iemand zo'n ding als pdf/nl Kunnen we bijvoegen in de database. Precies, helemaal mijn ding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem9 Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Ik heb van een garagebedrijf een technisch onderhoudsboekje gehad met informatie over de Sephia. Het is gedateerd Vianen september 1993. Het gaat om een Sephia 1.6 SOHC (enkel bovenliggende nokkenas). Iemand belangstelling? We sturen het gratis naar je op. daar ik een kia 1994 heb en het onderhoud zelf doe zou dat heel handig zijn dus ik heb wel degelijk belanstelling willem9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Heeft iemand al eens een oplossing voor willem9 ?? Boekje ergens liggen of digitaal ? Alle info w.b Sephia 1.6 SOHC is welkom Laat effe wat weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Extraxy Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 beste mensen ik heb nog een digitale versie liggen als je hem wilt hebben kost €2 heb hem namelijk ook moeten kopen zo steunen we elkaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts