RB- Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Uitgevoerde mods in volgorde -Emblemen,reclame stickers en kentekenplaathouders verwijderd -Led verlichting in de kofferbak,dashboardkastje,binnenverlichting en kentekenverlichting geplaatst. -Stoel gedemonteerd en de bedrading voor de audio geplaatst. -Middenconsole vervangen voor de dubbeldin versie. ( Tevens hoogglans zwart gespoten ) -Bass Remote in het middenconsole gemaakt -Pioneer avh 5200bt geplaatst. -Versterker geplaatst. -Subwoofer geplaatst ( 2x kicker solo barick ) -Koplampen voorzien van 8000K Xenon -18inch Toora t250 velgen gemonteerd. -Zonnenband geplaatst. -achteruitrij camara geplaatst. -stuurbediening module geplaatst. -Donkere achterlichten!!!!! -Voltmeter gemaakt tussen aansteker pluggen. -Led verlichting bij de voeten. -Led verlichting onder de sigaretten aansteker. -Opbergkist in stijl van de woofer gemaakt. -Led CreeSpot 4 in de achterbumper(achteruitrij) -Cruise Control -Led cree leds in kofferbak -AchterWisser verwijderd -Composet gemonteerd To do chromen randen op de teller iphone houder bakje omruilen met fotolijst http://photobucket.c...mview=slideshow Quote
kris88 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Jij hebt de smaak goed te pakken. Keep up the good work. 1 Quote
RB- Geplaatst 16 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juli, 2012 dankuuu ik had alle fotos mooi in de op gezet.. druk ik op posten.. krijg ik een foutmelding dat er teveel fotos instaan Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 je bent lekker bezig ziet er goed uit ook je velgen vind ik bruut foto's posten kan je inderdaad beter via een extern foto opslag zo als foto bucket dan zijn ze ook meteen mooi te zien voor ons Quote
RB- Geplaatst 16 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juli, 2012 Ja die foto's is drama hierzo... gelukkig werkt het ook mooi via de diashow van pb. tevens heb je meteen een pb Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Goed bezig, een voorbumper/spoiler bieden ze aan bij nl power in Zwolle. http://www.nlpower.com/Portals/0/ProductImages/33447_kia-rio-voorspoiler.jpg Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 RB ik heb je PB beantwoord hoop dat je er iets aan hebt Quote
RB- Geplaatst 16 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juli, 2012 bedankt voor het meedenken! ik moet eerst nog wat andere mods uitvoeren maar die lip is idd een goeie kanshebber @xtra bedankt! je hebt er al weeer 1 terug Quote
RB- Geplaatst 16 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juli, 2012 @ xtra camara besteld nu even afwachten of het past Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 ben benieuwd ik zie de foto's wel voor bij schuiven en kia en hyundai is een dus dat moet haast wel passen de vorm is in elk geval wel goed Quote
Aik Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Wow! Mooie velgen. Staat 'm goed! mooi werk man! Quote
RB- Geplaatst 16 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juli, 2012 Dankje wel!!! Ben er ook erg blij mee! Quote
dijk48 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 @RB: Heb je met de Rio wel de goede keuze gemaakt? Ik bedoel, aan zoveel andere merken is nog zoveel te veranderen, te verbeteren, te verfraaien, te chippen. Bij de Rio ben je eigenlijk zo klaar. En dan? Nee, joh. Het ziet er mooi uit en je hebt nog mooie plannen. Veel plezier en succes ermee. En laat ons genieten van de foto's hè? Quote
RB- Geplaatst 16 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juli, 2012 Hey logan en vdijk! Bedankt voor de leuke reacties! Ik zal zeker nog wat foto's posten van de volgende updates. De camara is onderweg. Ook twijfel ik nog over een hoogglans dak maar goed eerst me lijstje even afwerken haha Gr! Quote
cees Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Even een vraag ,hoe zit het als je een andere radio monteert met je telefoon en andere radio opties op je stuur zelf heb ik een super pack dus via stuur radio en telefoon bedienen gr cees ps White Rio Project ziet er mooi uit wat een werk Quote
blackviper Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Die front spoiler kan je beter op ebay bestellen dan nlpower. Op nlpower 199 ex verzenden Op ebay 149 ex verzenden (verzend kosten 6,99 voor de eerste rest gratis) Ook heeft die gast complete kit voor 519 Quote
xtra40 Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 blackviper wat jij zegt klopt niet wel als je in duitsland woont maar verzenden naar nederland kost het eerste opject €75 ik had ook al gekeken wou mischien ook die voor en achter spoiler met die uitlaat maar op die manier werd het wel heel erg duur Quote
blackviper Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 ow ja zie het nu.. Dat heeft hij dan veranderd.. Want ik had wel eens bij hem gekeken en toen kon je gewoon NL selecteren.. Dubieus.. Wellicht een van de ads verkeerd ingesteld. Quote
Presiozo Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 zou je die er zo onder kunnen "plakken" zoals op de site staat ? lijkt erop dat het vrij simpel is...zou het er dan ook nog een beetje uit zien ? Quote
blackviper Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Ik vind het er niet uitzien maar dat is mijn mening Probleem is ookd at hij zwart is. Zal wel aardige knaken kosten hem in de kleur van je auto te laten spuiten (in zijn geval wit) Quote
Demoniac Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Ik vind het er niet uitzien maar dat is mijn mening Probleem is ookd at hij zwart is. Zal wel aardige knaken kosten hem in de kleur van je auto te laten spuiten (in zijn geval wit) Ook in zwart moet je hem waarschijnlijk laten spuiten hoor, het ene zwart is het ander niet Sterker nog, zwart op een witte auto kan je nog rechtpraten als styling, net iets ander zwart dan de rest van de auto is gewoon lelijk Quote
logan Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Net als Cees ben ik ook benieuwd als de stuurbediening normaal blijft werken bij een after market radio/navigatie speler. Of verschil dit per merk ? Even een vraag ,hoe zit het als je een andere radio monteert met je telefoon en andere radio opties op je stuur zelf heb ik een super pack dus via stuur radio en telefoon bedienen Quote
RB- Geplaatst 20 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Juli, 2012 Jup blijft gewoon werken. Interface er tussen en werkt prima! Me module is vorige week binnen gekomen( 40 euro ) maar Zit nu in turkije dus lastig inbouwen haha Quote
RB- Geplaatst 2 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Augustus, 2012 Zo! Weer een update! Foto's volgen -achteruitrij camara gemonteerd -stuurwielmodule gemonteerd -microfoon geplaatst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.