Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

RB's White Rio Project. Update: Velg gespoten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Robin, blijkbaar leef je nog :P heb je al eeuwen niet meer zien rijden

We zijn nog springlevend. Enkel mijn baan in Doetinchem geruild voor iets dichter bij huis, dus komen we daar niet meer langs.

Geplaatst

We zijn nog springlevend. Enkel mijn baan in Doetinchem geruild voor iets dichter bij huis, dus komen we daar niet meer langs.

Aaha, dat verklaart inderdaad een heleboel ;)

OT maar weer :)

Geplaatst

Ik vind je velgen wel erg mooi.

Waar heb je die vandaan?

ehnn mag ik misschien de richtprijs ??

Als je even op de eerste pagina kijkt :)

18" Toora T250

Volgens mij oorspronkelijk van de Mini?!

Geplaatst

Nop, zijn geen mini velgen. Toorra was een velgenmerk maar is failliet.Meteen het andwoord op je vraag ceesy.. Niet nieuw meer leverbaar( al een aantal jaar) Heb erg lang naar een net en betaalbaar setje moeten zoeken maar heb ze uit eindelijk gevonden!! Yeahhh

@ robin staat gewoon een dikke kist met 2 kickers solo barricks in de koffer

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

hey coolman

sorry for the late reaction

Toora t250

18 inc

et 45( Not Shure)

7,5J

Geplaatst

Wat een zooi, met die troep krijg je altijd een matt effect, je zou mijn lampen eens in het echt moeten bekijken, gewoon hoogglans en niemand ziet dat het geplakt is! Niet te zien gewoon!

Geplaatst

Je kunt je achterlichten ook bespuiten met ander spul dat glimt wel maar ja dat kan je der nooit meer afhalen

Daarom vind ik de folie ook de beste oplosing

Maar wel de moeilijkste :wink:

Als je het zelf wilt doen teminste

Geplaatst

Voor degene die aan het klote waren met folie:

wellicht is dat iets..

Dus 5 keer spuiten, en dan er weer aftrekken ?

En dan ?

Dop... eh bedoel Top ! :wink:

Geplaatst

Wat een zooi, met die troep krijg je altijd een matt effect, je zou mijn lampen eens in het echt moeten bekijken, gewoon hoogglans en niemand ziet dat het geplakt is! Niet te zien gewoon!

Door wie heb jij het laten doen?

Geplaatst

Je kunt je achterlichten ook bespuiten met ander spul dat glimt wel maar ja dat kan je der nooit meer afhalen

Daarom vind ik de folie ook de beste oplosing

Maar wel de moeilijkste :wink:

Als je het zelf wilt doen teminste

Xtra40 nu had ik beter van je verwacht ;). Er bestaat idd een soort zwarte lak om je lichten te bespuiten, en dat krijg je er wel af met remover er speciaal voor gemaakt.

Is wel een stevig klusje omdat achteraf te verwijderen. Heb het zelf bij mijne eerste nieuwe wagen ook gedaan gehad.

Een gans busje nodig gehad om 2 lichten terug clean te krijgen.

De folie van RB vind ik wel geslaagd, alleen is het hier nergens te verkrijgen :'(.

En met ruitenfolie is geen optie heb ik al gelezen.

Geplaatst

als je folie wilt voor je achter lichten zal je even op internet moeten zoeken ik kijk altijd even op ebay en dan vind je dit soort dingen om maar een voorbeeld te geven dan

http://www.ebay.nl/itm/Tonungsfolie-Windschutzschildfolie-Scheinwerfer-Folie-schwarz-blau-grau-rot-gelb-/110963629103?pt=DE_M%C3%B6bel_Wohnen_Dekoration_Befestigung_boards_wandbilder&var=&hash=item5f7e6aa0c0#ht_5654wt_989

en je achter lichten verfen tja je kunt ze altijd wel weer schoon polijsten maar ja je weet zelf wat een werk dat is ik begin er niet aan en folie ergens op plaatsen

als je er geen ervaring mee hebt dat is best heeeeeeel erg moeilijk

ik zou zeggen probeer het maar eens :wink: ;-)

Geplaatst

Een collega van mij heeft genoeg ervaring met folie kleven dus hij zou dat doen;).

En je moet de lichten niet polijsten om de verf eraf te krijgen. Er bestaat een remover voor zoals voor de vrouwen hun nagellak te verwijderen ;).

Geplaatst

Durf te wedden dat er niemand hier zelf ze lampen kan beplakken met deze folie, tenzei je wrapper of iets van beroep bent natuurlijk.. Maar open even een apart topic ipv mijne te vervuilen..

Geplaatst

Want je had nog meer te melden over je achter lichten? Behalve dat niemand anders het voor elkaar krijgt dan jij?

Vraag anders even een modje voor een opschoning.

Men wil gewoon het zelfde bereiken als jou denk ik en gebruiken dit als discussiepunt. Dat is nou precies waar een forum voor is.

Geplaatst

Durf te wedden dat er niemand hier zelf ze lampen kan beplakken met deze folie, tenzei je wrapper of iets van beroep bent natuurlijk.. Maar open even een apart topic ipv mijne te vervuilen..

nogmaals: waar heb jij het laten doen?

Geplaatst

Xtra40 nu had ik beter van je verwacht ;). Er bestaat idd een soort zwarte lak om je lichten te bespuiten, en dat krijg je er wel af met remover er speciaal voor gemaakt.

Is wel een stevig klusje omdat achteraf te verwijderen. Heb het zelf bij mijne eerste nieuwe wagen ook gedaan gehad.

Een gans busje nodig gehad om 2 lichten terug clean te krijgen.

De folie van RB vind ik wel geslaagd, alleen is het hier nergens te verkrijgen :'(.

En met ruitenfolie is geen optie heb ik al gelezen.

Ruitenfolie is zeker geen optie nee.

En je kan de folie op een heleboel plekken op internet krijgen.

Ook bij bedrijven in nederland.

Ik heb het hier vandaan: http://www.ultimatetuning.nl/c-1660402/smoke-tint-folie-mat/

Vindt de folie alleen te stug en heel lastig om te plakken (heb 3 jaar auto's geplakt dus aardig wat ervaring).

heb heel wat filmpjes gezien van de ''plastidip smoke'' (zie filmpje).

Dat is mijn volgende project. :wink:

En is hier te verkrijgen: http://plastidip.nl/plastidip-bestellen/352/plasti-dip-spray-smoke

Denk dat je nu wel genoeg info hebt. :wink:

Geplaatst

ik wil gewoon de achterlichten laten zitten.

een gedeelte om de achterlicht afplakken en het overige trek je er zo vanaf.

heb net een spuitbus besteld.

als je even een paar dagen wacht dan kan je het resultaat zien. :wink:

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...