Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allen,

Ik heb me nog niet echt voorgesteld, maar ik heb wel al een vraag..

Mijn baas kwam ongeveer anderhalve maand geleden naar me toe met de mededeling dat ik over 3 dagen mijn auto kon gaan ophalen :blink: . Zodoende is mijn eerste nieuwe auto, lease auto, een Kia Picanto 1.0 R-sport by Kia geworden.

Nu is mijn vraag echter, wat is er zo speciaal aan die beperkte oplage met het R-sport embleem? Ik heb nummer 54 van de 260 (ongeveer even uit mijn hoofd) maar heb tot op heden nog niet echt kunnen ontdekken wat er anders aan mijn auto is. Kan iemand mij dit vertellen? :D

Alvast bedankt!

Michel

Geplaatst

Gewoon je hebt nummer ... van de ... en dat is het. verder iets andere bekleding en niets spectaculairs.

Geplaatst

Verschil 'normale' Picanto vs R-Sport:

- witte ‘highgloss’ elementen op dashboard en stuurwiel

- half kunst-lederen voorstoelen + achterbank

- Supervision instrumentencluster

- aluminium sportpedalen

- en last but not least... een nummertje :)

Wat ik persoonlijk vooral jammer vind... de naam: R-Sport.

Een dergelijke naam zou bij vele merken wat extra PK'tjes betekenen... bij KIA echter alleen de bovengenoemde opties.

Geplaatst

Volgens mij dat er naast je toerenteller ook nog een balkje mee loopt met lichtjes. Correct me if i'm wromg

Geplaatst

Verschil 'normale' Picanto vs R-Sport:

- witte ‘highgloss’ elementen op dashboard en stuurwiel

- half kunst-lederen voorstoelen + achterbank

- Supervision instrumentencluster

- aluminium sportpedalen

- en last but not least... een nummertje :)

Wat ik persoonlijk vooral jammer vind... de naam: R-Sport.

Een dergelijke naam zou bij vele merken wat extra PK'tjes betekenen... bij KIA echter alleen de bovengenoemde opties.

Hij is onderdaad niks sneller, zo voelt die ook niet :no: .

Foto van het klokkenhuis:

IMG_20120727_114547.jpg

Geplaatst

Hij krijgt over korte tijd zijn eerste (olie)beurtje al, zal het maar is gaan navragen want vind steeds minder "exclusieve" accessoires, ben een beetje verkeerd ingelicht door de persoon die mij de auto overhangdigde..

Geplaatst

dat is wel iets anders ja maar denk dat je dan echt in een licht tunnel kijkt tijdens het rijden :?

Geplaatst

Dat ziet er toch wel wat beter uit!

Oliebeurtje? Hoeveel km heb je wel niet gereden dan?

Hij zit bijna op de 8000... Rijd er gemiddeld 3000 per maand, afgelopen maand iets meer naar klanten ver weg dus tikt lekker aan.

Geplaatst

Ik heb ook een picanto r-sport. Maar dat supervision is bij mij niet te zien:S Moet je dit instellen? Zit er wel leuk uit!

Geplaatst

misschien moet je aan de BC knop draaien om hem in te stellen. Dat is in sommige landen helderheid +/- voor dashboard verlichting.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...