miesjel Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Hallo Allen, Ik heb me nog niet echt voorgesteld, maar ik heb wel al een vraag.. Mijn baas kwam ongeveer anderhalve maand geleden naar me toe met de mededeling dat ik over 3 dagen mijn auto kon gaan ophalen . Zodoende is mijn eerste nieuwe auto, lease auto, een Kia Picanto 1.0 R-sport by Kia geworden. Nu is mijn vraag echter, wat is er zo speciaal aan die beperkte oplage met het R-sport embleem? Ik heb nummer 54 van de 260 (ongeveer even uit mijn hoofd) maar heb tot op heden nog niet echt kunnen ontdekken wat er anders aan mijn auto is. Kan iemand mij dit vertellen? Alvast bedankt! Michel Quote
phoenix2149 Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Gewoon je hebt nummer ... van de ... en dat is het. verder iets andere bekleding en niets spectaculairs. Quote
miesjel Geplaatst 18 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2012 haha ok, dat dacht ik al . Leuk, die opties van kia Quote
rash Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Verschil 'normale' Picanto vs R-Sport: - witte ‘highgloss’ elementen op dashboard en stuurwiel - half kunst-lederen voorstoelen + achterbank - Supervision instrumentencluster - aluminium sportpedalen - en last but not least... een nummertje Wat ik persoonlijk vooral jammer vind... de naam: R-Sport. Een dergelijke naam zou bij vele merken wat extra PK'tjes betekenen... bij KIA echter alleen de bovengenoemde opties. Quote
dncnb Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Supervision instrumentencluster...... wat moet ik me hierbij voorstellen? iemand een foto? Quote
phoenix2149 Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Volgens mij dat er naast je toerenteller ook nog een balkje mee loopt met lichtjes. Correct me if i'm wromg Quote
miesjel Geplaatst 27 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2012 Verschil 'normale' Picanto vs R-Sport: - witte ‘highgloss’ elementen op dashboard en stuurwiel - half kunst-lederen voorstoelen + achterbank - Supervision instrumentencluster - aluminium sportpedalen - en last but not least... een nummertje Wat ik persoonlijk vooral jammer vind... de naam: R-Sport. Een dergelijke naam zou bij vele merken wat extra PK'tjes betekenen... bij KIA echter alleen de bovengenoemde opties. Hij is onderdaad niks sneller, zo voelt die ook niet . Foto van het klokkenhuis: Quote
dncnb Geplaatst 27 Juli, 2012 Geplaatst 27 Juli, 2012 Dat ziet er hetzelfde uit als die van mijn picanto 1.2 comfort pack Quote
miesjel Geplaatst 30 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2012 Hij krijgt over korte tijd zijn eerste (olie)beurtje al, zal het maar is gaan navragen want vind steeds minder "exclusieve" accessoires, ben een beetje verkeerd ingelicht door de persoon die mij de auto overhangdigde.. Quote
phoenix2149 Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 Oliebeurtje? Hoeveel km heb je wel niet gereden dan? Quote
rash Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 Dit is het Supervision instrumentencluster: Quote
dncnb Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 dat is wel iets anders ja maar denk dat je dan echt in een licht tunnel kijkt tijdens het rijden Quote
miesjel Geplaatst 4 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2012 Dat ziet er toch wel wat beter uit! Oliebeurtje? Hoeveel km heb je wel niet gereden dan? Hij zit bijna op de 8000... Rijd er gemiddeld 3000 per maand, afgelopen maand iets meer naar klanten ver weg dus tikt lekker aan. Quote
rick030 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Ik heb ook een picanto r-sport. Maar dat supervision is bij mij niet te zien:S Moet je dit instellen? Zit er wel leuk uit! Quote
phoenix2149 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 misschien moet je aan de BC knop draaien om hem in te stellen. Dat is in sommige landen helderheid +/- voor dashboard verlichting. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.