Stynn! Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Hallo, onlangs had ik dat Audio en Navigatie systeem boek gelezen en zag dat er een optie was van Spraakherkenning. Dat knopje bevindt zich op het stuur onder luidsprekers dempen. Volgens de instructies moet je het knopje indrukken en dan moet je normaal een pieptoon te horen krijgen. Maar ik krijg helemaal niks te horen? Kan iemand mij hierbij helpen? gr Stijn Quote
Specialmade Posted August 2, 2012 Posted August 2, 2012 @Stynn, Omdat je niet vermeld welk NAVI systeem het betreft probeer ik maar eens het volgende. Ervan uitgaande dat het hier een KIA Navigatie systeem betreft kun je het volgende proberen. Zet de taal van het systeem eens op Engels. Als, na het indrukken van de stuurtoets, dan wel een pieptoon volgt en het systeem dus ook werkt is het zaak om een update te laten doen bij de dealer.De oudere versie werkt namelijk alleen in het Engels, maar dit is opgelost door een update. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts