Jump to content

Levering onderdelen


p.r.steenbergem

Recommended Posts

Bij mijn sorento van juni 2007 raakte mijn oliekoeler van de aut vers.bak lek door een tegenligger (vrachtwagen)die in de berm terecht kwam en waarbij een partij modder en stenen onder mijn auto terecht kwam.

Dit gebeurde op 25 jan. een nieuwe koeler is er pas op 10 maart.

Dit vind ik een slechte zaak van kia

zijn er meer van dergelijke ervaringen

Link to comment
Share on other sites


Ik heb twee maanden in een huurauto gereden omdat de dealer het juiste voorscherm niet op voorraad had.

Dit komt omdat de onderdelen in backorder staan, wat inhoud dat de leverancier voor Nederland/Europa ze ook niet voorradig heeft. Deze onderdelen moeten daarom uit Zuid-Korea komen, waardoor het een stuk langer duurt. De levering per boot duurt meestal een week of vier vanuit die kant, maar als toevallig op dat moment ook in Zuid-Korea de onderdelen niet voorradig zijn, dan moeten ze geproduceerd worden, en wellicht begrijp je dat nieuwe auto's voorgaan voor reserveonderdelen. Die worden gemaakt als er ruimte voor is (gemaakt), en dat is meestal hetgeen wat het zo lang laat duren.

Zaken als deze vind je ook terug bij andere automerken uit die hoek.

Link to comment
Share on other sites


Al geinformeerd/laten informeren naar dit onderdeel bij de importeur in Belgie, Duitsland....? :wink:

Zou te gek voor woorden zijn wanneer zij daar geen oliekoeler voor je Sorento zouden hebben!

En met een DHL of FedEx ligt dat in 2 dagen op de plank!

Succes

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...