Jump to content

Ook even voorstellen - The Wizard

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Michel en heb afgelopen maandag een Kia Cee'd 1.6 GDI Super Pack besteld (zwart). Deze wordt over 2 weken geleverd (uit de voorraad van de importeur).

Wijzigingen:

* Verwijderen Eco dynamisch logo (wat een lelijk ding...)

* Luxe kentekenplaten (blijkt standaard te zijn vanaf de Rio?)

Momenteel heb ik een Toyota Auris Hybride en daarvoor alleen maar Honda gereden, dus dit wordt mijn eerste Koreaan :).

Tot zover, wanneer ik de auto heb zal ik foto's posten.

Hallo Michel

welkom op het forum

aller eerst van harte met je aankoop moet zegggen dat het een heeeeeellllleeeee mooie auto is

hoop dat je mooie fotos post als je hem een maal hebt zo dat ook wij kunnen meegenieten

• 2 weeks later...

Gisteren even langs de dealer gereden, en hij stond al op de parkeerplaats :). Hij moet nog rijklaar worden gemaakt, maar ik heb hem in ieder geval even kunnen bewonderen.

auto1.jpgauto2.jpg

Ik zal nieuwe foto's posten als ik hem echt in mijn bezit heb :), nog enkele daagjes geduld.

wanneer je hem opgeleverd krijgt... even als poetsnerd..

je hebt op je bumper en achterklep wat marring zitten als ik het goed zie, kan ook poetsspul zijn maar hou het even in de gaten... bij oplevering wordt dat altijd opgevuld en kom je er pas na een paar maanden achter.

Marring komt door het verkeerd poetsen of na behandelen van de auto.

Wil je niet bang maken....

dit is marring:

micro-marring.jpg

Ps. mooie kar man! Ben jaloers

Die verbruiks cijfertjes in je handtekening ga je waarschijnlijk niet halen.

Veel plezier met je nieuwe auto.

Haha, nee, dat zal ik idd niet halen :). De Alto is trouwens van mijn vrouw. Ik ben benieuwd wat mijn verbruikscijfers gaan worden...

wanneer je hem opgeleverd krijgt... even als poetsnerd..

je hebt op je bumper en achterklep wat marring zitten als ik het goed zie, kan ook poetsspul zijn maar hou het even in de gaten... bij oplevering wordt dat altijd opgevuld en kom je er pas na een paar maanden achter.

Marring komt door het verkeerd poetsen of na behandelen van de auto.

Wil je niet bang maken....

Ps. mooie kar man! Ben jaloers

Ik had nog nooit van marring gehoord, uiteraard even gegoogled :), maar het zijn dus kleine krasjes? Kun je op de foto aanwijzen waar je dat ziet?

Geen nood aan de man hoor, en inderdaad zoals bob zegt kan gewoon reflectie zijn van het hek.

Prachtige auto heb je man, ziet er echt mooi uit en die kleur staat hem erg goed.

Gefeliciteerd met je aankoop!

Ik heb even op de originele foto gekeken, maar het lijkt niet op reflectie. Ik hou het in de gaten. In ieder geval bedankt voor het opmerken :).

Ik zat heel erg te twijfelen tussen de grijze en zwarte, de offerte stond op de grijze (silver), maar toch op het eind nog even veranderd naar de zwarte. Ik had nl. een zwarte i30 gezien, en die kleur staat die auto gewoon niet, ik vermoed dat het komt door de vele lijnen die Hyundai gebruikt. De Kia is veel strakker, breder ogend en stoerder, en daar zwart heel goed bij, vooral met de hoeveelheid chroom rondom (op de foto's nog voor een deel afgeplakt met zwart plastic). Toch blij dat ik hiervoor gekozen heb :). Het nadeel is dat je veel meer ziet op zwart qua krasjes/beschadigingen. Maar ja, ze zeggen dat een auto een gebruiksvoorwerp is (niet dat ik daar mee eens ben ;)).

Wit staat hem trouwens ook erg goed, helaas is daar geen metallic of parelmoer versie van leverbaar. Mijn huidige Auris is in het parelmoer en dat geeft een mooi effect als de zon schijnt. Als er een parelmoer wit bestond van de Cee'd had ik die direct genomen.

Het voordeel is dat een zwarte altijd weer goed inruilt.

17 inch zouden hem ook goed staan, maar dan gaat het verbruik weer omhoog en de bandjes zijn weer een stukje duurder. Dus ik laat hem nu zoals ie is. Er komen waarschijnlijk nog zonneschermpjes in. Ik heb nog winterbanden van de Auris, de ET waarde en de steek zijn hetzelfde, alleen even andere centreerringen erin. Scheelt weer een lieve duit.

Woensdag om 10:00 kan ik hem ophalen. Kan niet wachten!