Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

misschien was ie ook uit de lucht geschoten????

wat een drama

nee hoor na mijn ongewilde vrije val vind ik op de deur drempel staan al veel te hoog :)

• Like 1
Geplaatst

nee hoor na mijn ongewilde vrije val vind ik op de deur drempel staan al veel te hoog :)

durf je nog wel omhoog te kijken in je picanto uit je dakraam :wink:

• Like 1
Geplaatst

durf je nog wel omhoog te kijken in je picanto uit je dakraam :wink:

op scheiden na is dat open dakje de tweede beste keuze die ik in mijn leven heb gemaakt :)

• Like 5
Geplaatst

op scheiden na is dat open dakje de tweede beste keuze die ik in mijn leven heb gemaakt :)

ja dat ben ik met je eens ook ik vond de scheiding het aller beste  

helaas heb ik nog geen open dak dus ik moet maar genoegen nemen met iets anders :wink: 

• Like 1
Geplaatst

ja dat ben ik met je eens ook ik vond de scheiding het aller beste  

helaas heb ik nog geen open dak dus ik moet maar genoegen nemen met iets anders :wink:

Volkswagen_Buggy_Kit_Car_looks_worse_vie

geen open dak???

misschien dit een oplossing

op de sloop tekoop voor een appel en een hardgekookt ei

echter er zit GEEN motor meer in

maar jij als knutselaar kunt er toch altijd trapaandrijving in bouwen lol :-)

Geplaatst

OPEN DAK LEVENGEVAARLIJK

Het klinkt misschien te belachelijk voor woorden maar auto’s met een open dak zijn levensgevaarlijk. Althans in Amerika, daar bestaat de kans dat er wel eens een naakte man je wagen induikt om even hallo te komen zeggen.

Dus Xtra40 wees blij dat je er geen hebt LOL  :-)  :-)

• Like 3
Geplaatst

OPEN DAK LEVENGEVAARLIJK

Het klinkt misschien te belachelijk voor woorden maar auto’s met een open dak zijn levensgevaarlijk. Althans in Amerika, daar bestaat de kans dat er wel eens een naakte man je wagen induikt om even hallo te komen zeggen.

Dus Xtra40 wees blij dat je er geen hebt LOL  :-)  :-)

https://www.youtube.com/watch?v=egpApCoPDd4

in europa zijn het juist naakte vrouwen die je open dak binnen duiken ;) of dacht je soms dat ik voor de lol een dakje in mijn pica heb laten zagen ?

• Like 4
Geplaatst

Ah, jij ook Jack? Ik dacht dat ik de enige was die af en toe zo'n klamme mossel door m'n open dak naar binnen zie komen.  :blush:  

eentje met een klamme mossel mag :) maar de wat oudere dames met een ontplofte marmot waar een stukje tong uithangt moeten maar wat anders zoeken :P

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...