Jack_z Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 misschien was ie ook uit de lucht geschoten???? wat een drama nee hoor na mijn ongewilde vrije val vind ik op de deur drempel staan al veel te hoog 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 nee hoor na mijn ongewilde vrije val vind ik op de deur drempel staan al veel te hoog durf je nog wel omhoog te kijken in je picanto uit je dakraam 1 Quote
Jack_z Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 durf je nog wel omhoog te kijken in je picanto uit je dakraam op scheiden na is dat open dakje de tweede beste keuze die ik in mijn leven heb gemaakt 5 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 op scheiden na is dat open dakje de tweede beste keuze die ik in mijn leven heb gemaakt ja dat ben ik met je eens ook ik vond de scheiding het aller beste helaas heb ik nog geen open dak dus ik moet maar genoegen nemen met iets anders 1 Quote
blackie Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 ja dat ben ik met je eens ook ik vond de scheiding het aller beste helaas heb ik nog geen open dak dus ik moet maar genoegen nemen met iets anders geen open dak??? misschien dit een oplossing op de sloop tekoop voor een appel en een hardgekookt ei echter er zit GEEN motor meer in maar jij als knutselaar kunt er toch altijd trapaandrijving in bouwen lol Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 nee dit model heeft een dikke aanrijding gehad zie ik stuur is naar de verkeerde kant geslagen en daar heb ik geen zin in om te fixen 1 Quote
blackie Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 OPEN DAK LEVENGEVAARLIJK Het klinkt misschien te belachelijk voor woorden maar auto’s met een open dak zijn levensgevaarlijk. Althans in Amerika, daar bestaat de kans dat er wel eens een naakte man je wagen induikt om even hallo te komen zeggen. Dus Xtra40 wees blij dat je er geen hebt LOL 3 Quote
handyman Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 ow, denk dat ie m er nu snel in laat zetten hoor hahahahaha Quote
Jack_z Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 OPEN DAK LEVENGEVAARLIJK Het klinkt misschien te belachelijk voor woorden maar auto’s met een open dak zijn levensgevaarlijk. Althans in Amerika, daar bestaat de kans dat er wel eens een naakte man je wagen induikt om even hallo te komen zeggen. Dus Xtra40 wees blij dat je er geen hebt LOL https://www.youtube.com/watch?v=egpApCoPDd4 in europa zijn het juist naakte vrouwen die je open dak binnen duiken of dacht je soms dat ik voor de lol een dakje in mijn pica heb laten zagen ? 4 Quote
Sander GT Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 Ah, jij ook Jack? Ik dacht dat ik de enige was die af en toe zo'n klamme mossel door m'n open dak naar binnen zie komen. 3 Quote
Jack_z Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 Ah, jij ook Jack? Ik dacht dat ik de enige was die af en toe zo'n klamme mossel door m'n open dak naar binnen zie komen. eentje met een klamme mossel mag maar de wat oudere dames met een ontplofte marmot waar een stukje tong uithangt moeten maar wat anders zoeken 3 Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2014 Geplaatst 9 Augustus, 2014 dit is weer eens wat anders dan met de deur in huis vallen 1 Quote
blackie Geplaatst 9 Augustus, 2014 Geplaatst 9 Augustus, 2014 die heeft vliegles gehad en niet geslaagd lol Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2014 Geplaatst 9 Augustus, 2014 Maar wel een dikke 9 voor uitvoering Quote
Sander GT Geplaatst 10 Augustus, 2014 Geplaatst 10 Augustus, 2014 FF snel een ijsje halen. http://www.zie.nl/.../Turkse-ijscoman-blijkt.../m1mzdlbfwhhg Quote
arjan gt Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
arjan gt Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Seafox Geplaatst 20 Augustus, 2014 Geplaatst 20 Augustus, 2014 NICE!! https://www.youtube.com/watch?v=7vd_OuqUAaI 1 Quote
Smart Geplaatst 22 Augustus, 2014 Geplaatst 22 Augustus, 2014 Sorry.....maar we zijn er weer hoor! 2 Quote
xtra40 Geplaatst 22 Augustus, 2014 Geplaatst 22 Augustus, 2014 Sorry.....maar we zijn er weer hoor! welkom terug 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.