Jump to content

pioneer navigatie

Tzeunis

Recommended Posts

Weet iemand hier of de stuurbediening gewoon blijft werken wanneer ik n pioneer avic radio er wil bouwen of komen er nog kabels bij van de dealert? Radio is te vinden voor 200 euri.

Ziet er goed uit. Had zoiets ook in mn accord, maar kwaliteit van handsfree liet erg te wensen over. Waar heb je besteld en wat heb je betaald als ik vragen mag?

Ok das aardig! Inbouwdag houd ik open, klinkt leuk! Ga eens aan de mail met die chinezen over de prijs e.d. Bedankt voor de info alvast! Dus je complete stuurbediening blijft werken? Hoe is de kwaliteit van je handsfree?

Die is inderdaad interessant. Welke telefoon heb je dan xtra40?

Werkt de af fabriek geinstalleerde mic. dan ook? En is het dan ook spraak gestuurd als je iemand wilt bellen? Zoals nu in de PICO.

Wat voor navi software/kaarten zit er op (tomtom, sygic etc.) of moet je dat zelf fixen?

Helaas kan ik beide dagen niet... (meeting en inbouwdag) om hem te bewonderen en er mee te spelen.

Je mag ook op een andere dag of avond komen kijken hoor is ook geen probleem

Eigenlijk zit er geen navi bij maar somige doen hem er als bonus bij

Eigenlijk kan je alle navi software er op zetten die je wilt ik kreeg IGO 8 er bij

En met zeggen die voldoet beetje verouderde kaarten maar dat is al opgelost

De af fabriek microfoon die werkt naar mijn weten niet meer maar er zit een geintegreerde microfoon in de radio

En ik heb nog geen klachten gehad dat het slecht klonk

Ik heb zelf een iphone 4s en die logt slecht aan maar me broer heeft een samsung note en die doet het wel automatisch

Verder is de telefoon bediening een beetje zo zo geen telefoon boek of andere gatgets je kunt gewoon een nummer typen

En anders moet je via je telefoon naar je contacten of voice dialen

Dit kan dus niet via de radio maar daar is de prijs ook niet naar

Hmmmm niks veranderd tov de accord dan.... toch wel beetje jammer. Dan wordt dat m niet. Kwa navi kun je er t beste Igo primo 2.0 opzetten. TA kaarten zijn recent weer op nodige fora te vinden.

Ik heb Sygic op mijn telefoon. Erg tevreden over.

Eigenlijk valt het me een beetje tegen tot nu toe van wat je aan dit soort apparaten kunt krijgen. Vaak niet compatible met stuurbediening zonder een tussenadapter (deze dan wel) maar weer niet de mogelijkheid om spraakgestuurd te kunnen bellen. Denk niet dat de radio die KIA heeft ingebouwd (die de spraakherkenning en importeren telefoonboek dus wel heeft) erg duur zal zijn.