Jump to content

nieuwe Kia Picanto

jstalknecht

Recommended Posts

Bij deze wil ik me graag vorostellen ik ben Junior afkomstig uit het mooie Bussum. Ik ben aan het kijken voor een andere auto en ik ben er uit, ik ga morgen een bijna nieuwe Kia Picanto 1.25 kopen in de comfort uitvoering dus hellaas geen meegspotten spiegels en deurgrepen want het is een 2011 model, maar wel met airco, radio CD alles eleketrisch en een Parrot carkit. het is een bijna nieuwe omdat hij van novemeber 2011 is en er 6.100 km op de teller staat, de vorige eigenaar kwam volgnes mij uit een sportage en vind de stap toch wel heel groot, ik kom uit een Renault Clio dus voor mij is de stap wat kleiner. Het is gelukig de 1.25 met 4 cillinder en 85PK wat best veel is voor en leeggewicht van ongeveer 850KG. Het enige echte nadeel vind ik de biezonder slechte en bedroevende kwalitiet van de geluids installatie, ik weet dat het een budget auto is maar dit slaat alles. Heeft iemand hier ervaringen mee en hoe hebben jullie het opgelost, ik denk dat ik er gewoon 4 nieuwe boxen in laat zetten. Heeft er ook iemand ervaring met het verbruik van de 1.25, ik heb ghoord dat het bij somige nog al hoog is. Zodra ik hem heb zal ik een vervolg bericht posten met mijn eerste ervaringen.

Met vriendelijke groet.

Junior.

Hey jstalknecht,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

het is niet handig dat je in dit topic gaat vragen naar de kwaliteit en oplossingen gaat vragen. Als je even kijkt kom je bij twee hele uitgebreide draadjes met betrekking tot de geluidsinstallatie.

Deze zou ik als ik jou was eerst even doorlezen en je vragen en/of opmerkingen plaatsen.

• Like 1