Guest velour100 Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 Hallo allemaal, Even een vraagje. Sinds een aantal maanden merk ik dat de bestuurdersstoel (of het nu de rugleuning of het zit gedeelte zelf is ben ik nog niet helemaal uit) kraakt. Hebben meerdere van jullie dit probleem? Enig idee wat het zou kunnen zijn? (ik vermoed zelf dat het iets te maken heeft met de vulling van de rugleuning) Kan ik hiermee naar de dealer, qua garantie? Groeten, Velour Quote
xtra40 Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 Waarom niet je mag er gewoon van uit gaan dat je op je stoel ook garantie hebt Dus terug en melden die handel zeker dingen die je iriteren Moet je niet te lang mee wachten Quote
Guest Warmentuuter Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 inderdaad terug gaan en er even naar laten kijken. En zeggen dat het je irriteerd Quote
Guest Jeroen66475 Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 Weet je zeker dat het de stoel is? Quote
Lennart Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 Ik herken het. Het is voor mij in mijn 3 maanden oude Picanto een ergenisfactortje. Het klinkt ook wel een beetje als de veren van de stoel.. Laat je weten wat de dealer ervan zegt? Quote
jstalknecht Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 Ik krijg volgende week mijn picanto en ik zal er eens op letten. Quote
rms90 Posted August 19, 2012 Posted August 19, 2012 Hallo allemaal, Even een vraagje. Sinds een aantal maanden merk ik dat de bestuurdersstoel (of het nu de rugleuning of het zit gedeelte zelf is ben ik nog niet helemaal uit) kraakt. Hebben meerdere van jullie dit probleem? Enig idee wat het zou kunnen zijn? (ik vermoed zelf dat het iets te maken heeft met de vulling van de rugleuning) Kan ik hiermee naar de dealer, qua garantie? Groeten, Velour Kan het niet je gordelhouder zijn, dat kastje aan je rechterzijde waar je de gordel in klikt?Bij mij rammelde die namelijk, kon eerst het gerammel ook niet exact plaatsen, dacht eerst ook aan de stoel maar na goed luisteren merkte ik toch dat het de gordelhouder was. Dealer heeft hem bij mij vervangen voor een nieuwe en het gerammel was over! Quote
Pico85 Posted August 20, 2012 Posted August 20, 2012 Bij ons was het inderdaad ook de gordelhouder. Beetje kruipolie er tussen heeft het bij ons verholpen. Mocht het terug komen dan geef ik dit gelijk aan bij de volgende onderhoudsbeurt. Quote
rick030 Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Wat grappig. Deze vraag wilde ik vandaag ook posten! Je bent dus niet de enige.. Van de week eens even kijken naar de gordelhouder.. Het is namelijk wel irritant! Quote
Guest velour100 Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik twijfel zelf wel een beetje of het de gordelhouder is. Het voelt/klinkt toch echt achter mij, als ik door de bocht ga.. Maar, ik ga het vandaag es ff goed bekijken! Quote
Guest velour100 Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 Er vandaag eens naar gekeken en wat aan de gordelhouder gezeten (heen en weer bewogen) En ik moet toegeven, ik heb nog geen kraakje gehoord... En dan heb ik het alleen maar heen en weer bewogen.. Enfin, het geluid is weg Quote
Recommended Posts