Jump to content

Kraken van de bestuurdersstoel.

Guest velour100

Recommended Posts

Guest velour100

Hallo allemaal,

Even een vraagje. Sinds een aantal maanden merk ik dat de bestuurdersstoel (of het nu de rugleuning of het zit gedeelte zelf is ben ik nog niet helemaal uit) kraakt.

Hebben meerdere van jullie dit probleem? Enig idee wat het zou kunnen zijn? (ik vermoed zelf dat het iets te maken heeft met de vulling van de rugleuning) Kan ik hiermee naar de dealer, qua garantie?

Groeten,

Velour

Hallo allemaal,

Even een vraagje. Sinds een aantal maanden merk ik dat de bestuurdersstoel (of het nu de rugleuning of het zit gedeelte zelf is ben ik nog niet helemaal uit) kraakt.

Hebben meerdere van jullie dit probleem? Enig idee wat het zou kunnen zijn? (ik vermoed zelf dat het iets te maken heeft met de vulling van de rugleuning) Kan ik hiermee naar de dealer, qua garantie?

Groeten,

Velour

Kan het niet je gordelhouder zijn, dat kastje aan je rechterzijde waar je de gordel in klikt?

Bij mij rammelde die namelijk, kon eerst het gerammel ook niet exact plaatsen, dacht eerst ook aan de stoel maar na goed luisteren merkte ik toch dat het de gordelhouder was.

Dealer heeft hem bij mij vervangen voor een nieuwe en het gerammel was over!

Guest velour100

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik twijfel zelf wel een beetje of het de gordelhouder is. Het voelt/klinkt toch echt achter mij, als ik door de bocht ga.. Maar, ik ga het vandaag es ff goed bekijken!

Guest velour100

Er vandaag eens naar gekeken en wat aan de gordelhouder gezeten (heen en weer bewogen) En ik moet toegeven, ik heb nog geen kraakje gehoord... En dan heb ik het alleen maar heen en weer bewogen.. Enfin, het geluid is weg :wink: