HobbyRobby Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 He, Hans dat is goed voor je eczeem hoor. Ik was ooit op vakantie zwaar verbrand (fietsen in de zon en niet smeren natuurlijk), dus hevig aan het vervellen. Als ik het zwembad in ging liepen de losse stukken vol water als enorme blaren. Het was ineens een stuk minder druk.... Quote
Smart Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Ik heb nog een toepasselijk plaatje..... Quote
vand.m Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Hahaha.... @vand.m: Verzoekje van mijn kant. . Ik zal het in het vervolg beter doen! Ben niet zo held op de pc. Maar ik neem aan dat het de bedoeling is zo als hierboven gedaan? Groet, vand.m Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 (aangepast) Al doende leert men 21 Augustus, 2012 aangepast door Warmentuuter Quote
Smart Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 zo.... Ik hou je in de gaten jongen....! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.